Anonym bruker Skrevet 12. november 2012 #1 Skrevet 12. november 2012 Lurer på å kjøpe meg en, men den har jo fått så dårlig kritikk? Hva mener dere som har kaffemaskinen? Anonym poster: d5696d7d57e699e5244ebe803b60a4ba
BubbleBee Skrevet 12. november 2012 #2 Skrevet 12. november 2012 Jeg er veldig fornøyd med Tassimo Det fine med Tassimo er jo at det er fint utvalg av andre ting enn kaffe også. På den måten passer den til hele familien, ikke bare de voksne Jeg klarer meg ikke uten Tassimo sin chai latte
Anonym bruker Skrevet 12. november 2012 #3 Skrevet 12. november 2012 Det som trekker mest ned er vel at kapslene er dyre. Ellers er produktene litt varierende på smak, men det kommer jo an på smak og behag også. Jeg synes ikke kakaoen er spesielt god, mannen kan ikke fordra den vanlige kaffen og ville helst hatt en maskin som lager friele kaffe. Men han liker noen av spesialkaffene veldig godt, og jeg liker teen. Anonym poster: 4e374654397d32403315738287267803
jomfru1964 Skrevet 12. november 2012 #4 Skrevet 12. november 2012 Maskinen er ok,men er desverre ikke noe begeistra for Gevalia merket på kaffen en kan kjøpe.Liker ikke smaken.Men lurer på om Evergood skulle komme med kaffepads som passer maskinen???
BubbleBee Skrevet 12. november 2012 #5 Skrevet 12. november 2012 Evergood har kommet med kapsler til Tassimo nå Legger med linken til siden til Tassimo. Så kan dere se utvalget der. http://www.tassimo.no/butikk/t-discs/929
Anonym bruker Skrevet 12. november 2012 #6 Skrevet 12. november 2012 Takk! Ser bare at maskinen har kommet så dårlig ut i tester, men så leser jeg at de selv sier at den ikke lager noen tradisjonell baristakaffe, som er det jeg er ute etter. Så da er vel det lokket på den diskusjonen HI Anonym poster: d5696d7d57e699e5244ebe803b60a4ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå