Gå til innhold

Erfaringen med Bosch Tassimo kaffemaskin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å kjøpe meg en, men den har jo fått så dårlig kritikk? Hva mener dere som har kaffemaskinen?

Anonym poster: d5696d7d57e699e5244ebe803b60a4ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Tassimo :) Det fine med Tassimo er jo at det er fint utvalg av andre ting enn kaffe også. På den måten passer den til hele familien, ikke bare de voksne :)

Jeg klarer meg ikke uten Tassimo sin chai latte ;)

Skrevet

Det som trekker mest ned er vel at kapslene er dyre. Ellers er produktene litt varierende på smak, men det kommer jo an på smak og behag også. Jeg synes ikke kakaoen er spesielt god, mannen kan ikke fordra den vanlige kaffen og ville helst hatt en maskin som lager friele kaffe. Men han liker noen av spesialkaffene veldig godt, og jeg liker teen.

Anonym poster: 4e374654397d32403315738287267803

Skrevet

Maskinen er ok,men er desverre ikke noe begeistra for Gevalia merket på kaffen en kan kjøpe.Liker ikke smaken.Men lurer på om Evergood skulle komme med kaffepads som passer maskinen???

Skrevet

Takk! Ser bare at maskinen har kommet så dårlig ut i tester, men så leser jeg at de selv sier at den ikke lager noen tradisjonell baristakaffe, som er det jeg er ute etter. Så da er vel det lokket på den diskusjonen ;)

HI

Anonym poster: d5696d7d57e699e5244ebe803b60a4ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...