MissVaiper Skrevet 12. november 2012 #1 Skrevet 12. november 2012 Hva bruker dere for å unngå nupper og kløe etter intimbarbering? Gode anbefalinger?
Lønnesirup90 Skrevet 12. november 2012 #2 Skrevet 12. november 2012 Jeg kjøpe en sånn barber"krem" på kondomeriet engang, funket kjempe fint ! Var mer gele lignende enn krem da
bamby Skrevet 12. november 2012 #3 Skrevet 12. november 2012 De har ei antaibakteriell liten grønn flaske på Vita som funker utmerket! husker bare ikke navnet...tror det er den de har på kondomeriet og!
Sli1 Skrevet 12. november 2012 #4 Skrevet 12. november 2012 Rfsu sin shaving gel er veldig bra. Fås kjøpt på apotek:) ingen nupper eller kløe her i alle fall:)
tyr82 Skrevet 12. november 2012 #5 Skrevet 12. november 2012 Asan Cooling bruker jeg i etterkant, og dagen etterpå. Hjelper betraktelig! Det beste jeg har prøvd, og jeg har prøvd masse og sliter skikkelig med det. Og selvsagt ny høvel hver gang og barberskum, hvis ikke er det nytteløst.
Turtelduen Skrevet 13. november 2012 #6 Skrevet 13. november 2012 Jeg bruker hårfjerningskrem til intimbarbering, null nupping. Får alltid rødeprikkete bikinilinje med høvel... Men på legger og under arm bruker jeg Kun såpe i dusj...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå