Anonym bruker Skrevet 12. november 2012 #1 Skrevet 12. november 2012 Trenger tips:) Anonym poster: b92d5ca835ec24ca30b80b52303ec6dd
Kjærepære Skrevet 12. november 2012 #3 Skrevet 12. november 2012 Hundene våre heter Lucas og Pondus. Det er omplasseringshunder, så de hadde navnene før vi fikk dem. Har hatt katter ved navn Shira, (Full) Rulle, Mitzi og Sussi. Rottene jeg hadde het Rottja, Rottgeir og Rocco.
Kjærepære Skrevet 12. november 2012 #4 Skrevet 12. november 2012 Og jaa min første hund kalte jeg Argo
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 12. november 2012 #5 Skrevet 12. november 2012 Edderkoppene i hjørnetaket heter Peteonella og Gudrun. De to kattene hos mamma heter Masi (god vin) og Minnie ( spiser mye mus) Hunden heter Buddy
Musemorbr / Skrevet 12. november 2012 #6 Skrevet 12. november 2012 Pusi. Aner ikke hva hun ellers heter, siden jeg fant henne da hun var kanskje 2-3 måneder gammel.
PintSizedDictator Skrevet 12. november 2012 #7 Skrevet 12. november 2012 Vi hadde en katt som het Ludvig og hunden min bror eide før het Brutus. Ellers så syns jeg den Irske Ulvehunden Arne og terrieren Trygve er helt fantastisk!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2012 #8 Skrevet 12. november 2012 Kattene her heter lurifaks og lurvine Anonym poster: 634ab6ebe5bcd20d9a6b83cfb55dd63c Anonym poster: 634ab6ebe5bcd20d9a6b83cfb55dd63c
what a drittkjerring Skrevet 12. november 2012 #9 Skrevet 12. november 2012 Hunden vår heter Noddie(som i Noddy), men siden det er en tispe trengtes det en litt mer feminin ending:)
Anonym bruker Skrevet 12. november 2012 #10 Skrevet 12. november 2012 Skvette Heter katten min Anonym poster: 41a20c6c1252a0bace8478ae22cc85ea
Anonym bruker Skrevet 12. november 2012 #11 Skrevet 12. november 2012 En hund som heter Bøddi. Han burde hett Turbo!! Anonym poster: 7984794f37747a9b055d510582a5cabf
Cat.68 Skrevet 12. november 2012 #12 Skrevet 12. november 2012 Vi har to Cavalier King Charles Spaniel tisper og dem heter Rosie og Tinka
Papegøyeblomst Skrevet 12. november 2012 #13 Skrevet 12. november 2012 Min hund het Turba (var turbo, men var tispe..) Katten min het Kloning ( etter Kjøtt-sangen) Hadde n kanin som het Dagny Andre hunder jeg kjenner heter Volvo, Luna, Shadow, Tino, Fabbe, Bella og Maja Katter jeg kjenner heter Bollen, Kåre, Pippi, Mandus, Sylvester, Oscar og Rasmus
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 12. november 2012 #14 Skrevet 12. november 2012 Hunder jeg har hatt : Matti, Ville,Trixi og Buck Katter jeg har hatt: Pusur,Pusill,Kåre Ludvik (kuleste katten ever) og Siri Madonna. To undulater som het Jesus og Mohammed En kampfisk som het Kai Jack.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 12. november 2012 #17 Skrevet 12. november 2012 Pusekatten min heter Scania, derav nicket mitt. Hadde en katt til som jeg måtte avlive for ca 2 uker siden, som het Lotus. Rottene jeg hadde en gang i tida het Wiskhey og Baylies. Har også hatt en katt som het Rufus og en katt som het Harald. Hunden til mammaen min heter Hero.
Galskapens overhode Skrevet 12. november 2012 #18 Skrevet 12. november 2012 2 svarte katter, en langhåret og en korthet. De heter Sot og Ravn. Vi har også hatt Sokrates
Pengetreet Skrevet 12. november 2012 #19 Skrevet 12. november 2012 Jeg hadde en katt som het Frisco, men som fort ble omdøpt til Fiasko I tillegg har jeg hatt to hunder som het Fredrik og Kaizer. Hehe ingen av navnene passet sammen, men det ble personlighetene som avgjorde navnene
AussieAnette Skrevet 12. november 2012 #20 Skrevet 12. november 2012 Har en katt som heter Molly, men bruker egentlig sjeldent navnet (bruker pus isteden) :=)
BikkjeBisk Skrevet 12. november 2012 #21 Skrevet 12. november 2012 Rexi, (Per)Nille og Hector heter Hundene, mens katten vi hadde tidligere het Lurven
Anonym bruker Skrevet 12. november 2012 #22 Skrevet 12. november 2012 Våre to katter heter Timmy og Tarzan. Tatt fra barnetv:) De andre kattene jeg har hatt er: Pomba, Dott, Baghera, Tass, Tiger og Pusur:) Hunder jeg har hatt: Lady og Zena Kanin: Nusse Underlat: Tico og Kikki. Tok med alle dyrene jeg har hatt i livet, så har du noen forslag fra meg:) Anonym poster: 1b642d7bfbf3dba69cf77f3a8e2376e5
LillaGorilla♥♥ Skrevet 12. november 2012 #23 Skrevet 12. november 2012 Hunden: Findus (Offisielt navn: Apoletanos ZoomZoom) Kattene: Snøpus og Mio (Offisielt navn på førstnevnte: Shapur Tjobing) Har ellers hatt katter som het Kurre, Pusefine og Snøfnugg, en hund som het Fatso, et marsvin som het Pjokken og undulater ved navn Tanja og Smirre.
Bondejenta Skrevet 12. november 2012 #24 Skrevet 12. november 2012 Puh..... Ok. Dagros, Bruna, Kvitros, Smøla, etc.. Har 35 mjølkekyr, så gidd ikkje nemne alle Elles heiter fjøskatten Panser
beibilykke Skrevet 12. november 2012 #25 Skrevet 12. november 2012 Katter : spønky,simba,mini,alfa og nå har vi nettoop fått oss kattunge og den har fått navnet Ellie Kaniner: ludo,fluffy Undulater; pelle,Nio Marsvin : yoshi Hamster: dotno (.no), muffe,hamsun Hest: blessa Dey var dyra jeg har hatt opp gjennom åra. ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå