Gå til innhold

Nå gir jeg snart opp!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 39, søkte om foreldrepenger i uke 27. For FJERDE gang har arbeidsgiver nå sendt inn inntektsopplysninger ( halvannen uke siden) og enda sier de at de ikke har mottat noe. Vi vet at arbeidsgiver har sendt alle papirer til rett sted, så det er ingen grund til at de ikke skal dukke opp.

Hva skal jeg gjøre? Er livredd for å ikke få utbetalt penger når jeg skal, å serlig nå som det snart nærmer seg jul.

Noen som har erfaring med hva man kan gjøre for å få litt fortgang? Føler at jeg bare blir pekt og ledd på. Makan til uprofesjonelt arbeid har jeg aldri vært borti. Har hørt mye dritt om NAV, men at det var så ille viste jeg virkelig ikke..

Anonym poster: fe7c8089f62e7e86fe2012982c2c0810

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg måtte en gang gå 3 mnd uten utbetalinger av sykepenger pga nav rota bort papira mine vær Jævla gang! 3 MND er LENGE når man ikke det spøtt var forberedt på det. Dette seriøse navkontoret holder til i Rana komune i Nordland, hvis du skulle være så heldig og også ha dette fantastiske kontoret...

Men jeg ringte vær eneste dag, jeg dro til kontoret for å snakke med de. Jeg var i slutten så desperat etter penger at jeg grein vær eneste gang jeg snakka med de. Noen hørte jeg ble helt ifra seg når jeg snakka med de og fortalte at jeg hadde ikke penger til mat engang. Mens andre bare ba meg skjærpe meg. Er bare helt fantastisk altså. Til slutt kom jeg over et menneske som tok meg seriøst og da ble det fortgang i sakene. Hun tilogmed ringte meg noen dager etterpå for å fortelle at alt var kommet i orden :)

Skrevet

Da drar du til arbeidsgiver, henter papirene og drar til nav og levere de :)

Kjedelig at det skal bli sånn, men har inntrykk av at nav får inn for mye papirer til å klare å holde oversikt.

Skrevet

Du får arbeidsgiver til å sende deg papirene, så leverer du dem til NAV personlig. Enkelt og greit :)

Skrevet

Og ikke minst ha kopier av ALT! Dette forteller du også til dem!

Anonym poster: c0cb9c52660971e6339c513f7bb35b15

Skrevet

Ja jeg fikk alt på mail idag, så i morgen skal jeg dra ned på kontoret og printe det ut, levere de og få kvittering med fult navn på den som tok imot..! Håper det hjelper.

Vi er absolutt ikke forberedt på at jeg ikke skal ha inntekt den neste tiden så dette MÅ bare bli i orden!

Anonym poster: 35109b55d2acf2ac234c1b3e9c4be9ef

Skrevet

Navn gjorde det samme med meg forrige gang. Problemet var at jeg ikke hadde lov å levere de papirene de "mistet". Då jeg sto på jobb bed fax'en og nekter å legge på før jeg fikk bekreftet at en navngitt person stod med papirene i hendene. Krevde å få en e-post etterpå at papirene var mottatt.

Skrevet

de papirene skal vel ikke leveres til nav lokalt.. jeg sendte i allefall til ett kontor i oslo der de behandler søknad om foreldrepenger. står adr når du printer ut første sida på søknaden.

Anonym poster: 042bc0a8b0198efa2e4ef83122e66e0e

Skrevet

de papirene skal vel ikke leveres til nav lokalt.. jeg sendte i allefall til ett kontor i oslo der de behandler søknad om foreldrepenger. står adr når du printer ut første sida på søknaden.

Anonym poster: 042bc0a8b0198efa2e4ef83122e66e0e

Jeg leverte de lokalt, og hadde penger 3 dager etterpå. Eneste som funker. Hvor NAV lokalt sender papirene etterpå får være deres sak :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...