Gå til innhold

Vektnedgang = for store klær.. hjelp :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå gått ned 25 kg, og joda jeg er jo stolt, og kjempe glad for det..

Men problemer bødseg, når jeg skulle handle inn ny garderobe i helga som gikk.. Jeg aner ikke hvilke str jeg bruker nå, så jeg må jo prøve på meg klærne, men i hodet mitt er jeg fortsatt den store utgaven av meg, så jeg blir sykt flau når jeg skal plukke med meg str 40-42 å prøve på meg, fikk totalt panikk i butikken, følte at alle andre der inne i butikken "tenkte sitt" og lo bak ryggen min..Endte med at jeg gikk ut igjen uten å handle noe som helst. Så her sitter jeg fortsatt i joggebukser som henger og slenger, gensere som ser ut som noen poser på meg osv :-/

Noen som kan gi meg noe råd om hvordan jeg skal endre tankegangen min her?

Anonym poster: bba427600fcf6391897ca0988720a39f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et lite ps: Familien min vet jeg har gåttnedi vekt, men ikke hvor mye, den eneste som ve hvordan jeg egentlig ser ut nå, er samboeren min og ungene våre..

I helga som kommer er det familiemiddag, og jeg gruer meg til de skal semeg slik jeg ser ut nå, jeg har alltid vært overvektig..

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Ta med en venninne, så slapper du nok bedre av :)

Skrevet

Ta med en venninne, så slapper du nok bedre av :)

Lite trolig, føler det er veldig flaut at noen andre enn samboeren min skal se meg slik jeg er nå.. Høres kanskje dumt ut, men jeg har aldri vært tynn eller veltrent, men det er jeg nå.. Jeg vet ikke hva noen vil si eller mene om meg nå, jeg er rett og slett redd :(

Høres kanskje fjernt ut, men når man har vært overvektig hele livet, å fått blikk/komentarer der etter, så er det ikke lett å tro at noen vil si noe fint om meg nå :(

Skrevet

Gå i butikken på en rolig hverdag og fortell at du har slanket deg 25 kg og derfor ikke vet hverken hva som kler deg eller hvilken størrelser du trenger nå. De kommer til å elske å hjelpe deg til å finne klær som passer og som kler deg.

Gratulerer og lykke til med garderoben.

Anonym poster: 3aaa6454b075b46ca63bf494a90eb84d

Skrevet

Gå i butikken på en rolig hverdag og fortell at du har slanket deg 25 kg og derfor ikke vet hverken hva som kler deg eller hvilken størrelser du trenger nå. De kommer til å elske å hjelpe deg til å finne klær som passer og som kler deg.

Gratulerer og lykke til med garderoben.

Anonym poster: 3aaa6454b075b46ca63bf494a90eb84d

Jeg bor der hvor alle kjenner alle.. Men kanskje det funker om jeg reiser til ene byen i nærheten? Kan jo prøve ut det. For klær trenger jeg nå, nå er det såpass at bare små bevegelser får buksene til å falle :-p

Skrevet

Gjør som #5 sier. Gå når det er rolig i butikken og be om hjelp. :)

Skrevet

Du kan jo bestille på nettet. Mange har fri frakt og retur. På forhånd kan du måle deg og følge de tabellene de har for størrelser, så kan du jo ikke bomme så veldig hvert fall.

Skrevet

Jeg ville dratt utenbys, da føler du iallefall ikke at naboen glaner. :)

Men jeg ville tatt mål hjemme for å finne hvilken størrelse jeg burde ha, for så å bestille på nett. Når du har fått noen klær som du liker tørr du kanskje å gå på en vanlig klesbutikk :)

Men gratulerer med vektnedgangen! Hurra for deg! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...