Gå til innhold

Trenger hjelp ang barnefar og samvær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei jente på 5 og en gutt på 3 (straks 4). Jeg og bf gikk fra hverandre for 3 år siden. Vi har delt 50/50 fra start. Nå ser jeg at hun eldste ikke trives med denne ordningen. Hun vil bare være hos meg, ønsker ikke å bo hos faren. Hun har kommet med mange utsagn som viser at hun tenker mye på dette, og gråter heftig hver gang hun skal til faren, og dette er ikke sånn type trass som går over etter 2 min, dette plager henne virkelig. Bf nekter å snakke om dette, han avfeier meg hver gang jeg tar det opp, og sier at det skal være sånn det er. Hjemme hos far er det tre sett med barn som fyker inn og ut, mine som er der 50 %, ny dame sine som er der 70% og ei fra før som er der 20%.. ustabilt, og tror jenta mi ikke trives med sånn hjem... vil gjerne ha dem mer, og har bestillt time hos familievernkontoret, og tar det derifra, noen som vet hva jeg kan forvente fremover?

Anonym poster: 26afae52883798ca439683b9404d284e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan også nevne at bf ikke ønsker at barna skal begynne på fritidsaktiviteter, da det blir så mye styr med kjøring og att og fram, og det takler han ikke. Han har dessuten sine interesser som han vil holde på med.. HI

Skrevet

Åj, virker som om det er kaos hos BF med alle ungene som går inn og ut av huset.

Jeg tror jeg ville tatt det opp på en skikkelig måte. Fortelle at løsningen har gått fint helt til nå (om det er tilfelle), men at det nå ser ut som om datteren din ikke helt liker situasjonen.

Da kan dere kanskje i hvertfall finne en midletidig løsning? Om hun er hos faren sin bare to-tre dager om gangen? I kanskje 6 mnd? For så å gå tilbake til den orginale avtalen.

Lykke til :)

Skrevet

er det jeg prøvde, men han han avfeier meg kontant... er redd det blir retten, og da blir det sikkert bråk... huff er så fortvilet. Vondt å se jenta mi sånn.. :(HI

Skrevet

Da får det bli retten da. jenta viser jo tydelig her at dette ikke er bra for henne. Tror nok du får støtte på FVK. Kanskje BF forstår mer da også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...