Gå til innhold

Blir så irritert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk et skriv for noen uker siden, om regler i bhg. når det gjaldt sykdom. Blant annet at 48 timers regelen gjaldt ved omgangssyken.

Så får jeg vite at venninnen til datteren min har kastet opp i bhg. Og dagen etter møter jeg henne da jeg kommer for å hente datteren min i bhg.

Skjønner ikke at bhg. kan gi beskjed til foreldre som kommer og leverer syke barn. Eller klarer å tenke selv... Har tilogmed møtt foreldre med omganssyke på foreldrekaffe...

Anonym poster: e97ed134c47c059ad8a4009f111f9e84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber som frisør og har ofte barn i stolen som ikke er i b.hagen/skolen fordi han/hun er syk skjønner du. Jo takk for den.

Skrevet

Henger meg på -haaaaaater at folk tar med ungene sine rundt når de forsatt er smittebærere!!!!

ikke så veldig gøy når du sitter i selskap også plutselig sier noen at de kastet opp i natt... men er fin form nå!?

Egostiske folk altså!!!!!

Anonym poster: 356de681897e7ba95b4e9aebe2a03cef

Skrevet

Det er jo ikke sikkert at hun kastet opp pga. omgangsyke. Jenta mi hoster til hun kaster opp med en gang hun er forkjølet.

Skrevet

Akkurat dette tok jeg opp i bhg idag.

Sist uke leste jeg på facebook at kameraten til lillebror var syk. Hjemme med omgangssjuka. Mora jobber i bhg.

Dagen etter leverer jeg lillebror i bhg og ser kameraten er i bhg. Dagen etter!

1 1/2 døgn senere er det lillebror sin tur. Omgangssjuka og full pakke. Idag er lillebror tilbake i bhg og jeg følte jeg måtte ta det opp med avd. leder. Nevnte ikke navn, men kanskje de klarer å gjette hvem det er.

Avd. lederen kunne fortelle at de kunne ikke alltid vite hvorfor barna var hjemme og at de da burde/skal/må være hjemme flere dager. Men, hun fortalte også at de hadde sendt hjem barn pga at de visste hva som feilte barna eller at barna selv hadde fortalt at de var syke dagen før.

Jeg va henne minne alle på reglene, at det faktisk er 48 timer og tom. minne de ansatte på at de må gå foran som et godt eks.

Hun var veldig enig og synes det var dumt at både ansatte og barn kunne få omgangssjuka i flere omganger bare pga dette.

Skrevet

Det er jo ikke sikkert at hun kastet opp pga. omgangsyke. Jenta mi hoster til hun kaster opp med en gang hun er forkjølet.

Vel, hun er ikke forkjølet. Og omganssyken går for fult. Synes ikke man skal skal ta for gitt at det IKKE er det. HI

Skrevet

Jeg har gjort det en gang. Barnehagen ringte og fortalte at barnet hadde kastet opp. Dro med en gang fra jobb for å hente. Viste seg da at barnet nettopp hadde spist, også kastet seg ned på magen på sofakanten. Fikk et slag mot magen og kastet opp.

Jeg leverte i barnehagen dagen etter. Men hva moren som sto ved siden av meg når jeg hentet mitt barn som nettopp hadde kastet opp, mente når jeg leverte dagen etter vet jeg ikke.

Hun trodde kanskje jeg leverte et barn med omgangssyken? ;) Mulig det er tilfelle hos deg også?

Skrevet

Når ble kun oppkast omgangssyke?

Anonym poster: 4c6653b33faa27531736b751d3f43c6d

Skrevet

Jeg jobber som frisør og har ofte barn i stolen som ikke er i b.hagen/skolen fordi han/hun er syk skjønner du. Jo takk for den.

Hehe :P

Skrevet

Når ble kun oppkast omgangssyke?

Anonym poster: 4c6653b33faa27531736b751d3f43c6d

Blir kalt det her iallfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...