Gå til innhold

Savner samboeren min, tiltross for at vi bor sammen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer og jeg har vært sammen i 4år, og bodd sammen i 3 av dem. Jeg hadde et barn fra tidligere, som nå er 5år, og sammen har vi en liten baby på 3uker.Det er samboers første barn.Vi har alltid hatt det godt sammen, og forholdet har føltes trygt og godt. Vi har kunne sittet til langt på natt, uten tv og pc og bare pratet, også etter den største forelskelsen la seg.Uenige er vi selvfølgelig, men vi finner alltid en løsning. Siden i sommer har vi ikke hatt sex, vi legger oss skjeldent samtidig, spontane klemmer og kyss kan jeg telle på en hånd. Jeg er utsultet på nærhet, og kos.Jeg har alltid vært slank, og jeg vet at jeg er stellt og pen. Samboer derimot, har 20kg for mye, og er 8år eldre enn meg. Men jeg elsker han likevel. Jeg la på meg 5kg hele svangerskapet, så jeg vet at ikke kroppen min kan ha vært problemet. Nå, 3uker etter fødsel er jeg 11kg i minus, og går rett inn i størrelse 36. Magen er flat og jeg føler meg fresh. Han har ikke giddet å kommentere det engang. Jeg prøvde å legge meg inntil han og kose i går kveld, fikk beskjed om at han var trøtt.Ble så utrolig lei meg!Har prøvd å prate med han, men får ikke noe særlig til svar, føler bare at det er meg som er motbydelig. Som ikke klarer å tenne min egen samboer.Han er en flink far og reserve pappa. Han er flink til å bidra i huset, og med matlaging. Han prioriterer å være med oss, fremfor å jobbe overtid.Men han prioriterer ikke MEG. Så snart barna er i seng, er det frem med pc og på med tv. Jeg savner han sånn, savner å bare være vi to, prate, kose, føle at vi er kjærester. Det burde jo vært byggesteinen i hele forholdet.

Anonym poster: 456be8bcf0f3b8959ba92d5a2392b92d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han burde ta turen til legen for å sjekke testoron-nivået?

Samboeren min har drevet med bol i mange år, men han sluttet i sommer. Men iallefall, han hadde en kompis som var som din, men samboeren fikk ham til å bruke testo , og nå har de det mye bedre :)

Og bare for å ha det på det klare, Selve kuken blir ikke mindre, det er ballsteinene som blir mindre, men så snart man slutter blir de normale igjen.

Skrevet

Var fødselen dramatisk? Eller synes han det er litt vanskelig å bli far?

Menn kan faktisk også få "fødselsdepresjon".

Skrevet

Samboeren min har drevet med bol i mange år, men han sluttet i sommer. Men iallefall, han hadde en kompis som var som din, men samboeren fikk ham til å bruke testo , og nå har de det mye bedre :)

Og bare for å ha det på det klare, Selve kuken blir ikke mindre, det er ballsteinene som blir mindre, men så snart man slutter blir de normale igjen.

Mulig jeg er helt på viddene i dag, men jeg greier ikke skjønne hva innlegget ditt hadde med HI sine problemer å gjøre?

Boling og ballesteiner som blir mindre?? :P

Anonym poster: cbd02e811b41f73b976f4d07eaa03a52

Skrevet

Mulig jeg er helt på viddene i dag, men jeg greier ikke skjønne hva innlegget ditt hadde med HI sine problemer å gjøre?

Boling og ballesteiner som blir mindre?? :P

Anonym poster: cbd02e811b41f73b976f4d07eaa03a52

Haha, kan kanskje skjønne forvirringen ;)

Men det jeg mente var at jeg hadde et eksempel der testosteron problemer kan være store kjepper i julene for et forhold :) Jeg merker iallefall at sexlysten til samboeren er ikke like høy som før :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...