¤ frk. C med 3 små ¤ Skrevet 12. november 2012 #1 Skrevet 12. november 2012 Tiden flyr og snart skal jeg tilbake i jobb!! Har permisjon ut januar, da er mini 10 mnd. Pappa har søkt utsettelse på sin permisjon da det ikke passer pga jobb å ta den ut nå. Vi har ikke fått bhgplass før til høsten... Nå lurer jeg litt på hva jeg skal gjøre... Utsiktene får å få tak i dagmamma er ikke så stor her, men vi får vel prøve. Evt kan jeg søke utvidet permisjon fra jobb, uten lønn frem til det blir plass i bhg.... Hadde gjort seg om jeg kunne overtatt noen av pappaens uker, men det er vel så godt som umulig.... Flere som har denne utfordringen?
Fire småtroll Skrevet 12. november 2012 #2 Skrevet 12. november 2012 Her løste vi det sånn av pappaen tok sin permisjon som tidskonto og var hjemme to dager i uken over lengre tid. Så søkte jeg om delvis permisjon fra min jobb frem til august og jobbet da de to dagene mannen var hjemme.
¤ frk. C med 3 små ¤ Skrevet 12. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2012 Ja, vi hadde en tanke om å gjøre det sånn nå i høst, men det gikk i vasken grunnet en del andre ting. Er litt vanskelig med mannen sin jobb... Er det noen som har fått overtatt farens uker??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå