Gå til innhold

Kjenner dere noen som har blitt gravid etter sterilisering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble sterilisert i 2011. Mensen har kommet regelmessig hver mnd etterpå. Nå derimot er det på dag 36.

Men jeg kjenner kribling akkurat nå at den er på vei. Så jeg er litt spent.

Kjenner dere noen som er blitt sterilisert etter år 2010. Og blitt gravid?

Anonym poster: b3ce57e489608baad20e3b12bda33c58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner ei som ble gravid etter sterilisering ja. Hun ble veldig lett gravid. Tilsammen har hun 7 barn idag. Etter hun fikk tvillinger steriliserte hun seg og ble gravid igjen likevel.

Anonym poster: b7ef70c02893171f6a3fb3a03f9bfe0e

Skrevet

Jeg kjenner en mann som ble pappa etter sterilisering, men kjenner ingen kvinner.

Da jeg ble sterilisert måtte jeg jo skrive under på et slikt skjema (at jeg visste hva jeg gjorde) og da fortalte gynekologen at selv om sterilisering er det absolutt sikreste prevensjonsmidlet vi har er det ikke 100% sikkert. Han hadde i løpet av sin karriere på sykehuset vært borte i to tilfeller hvor en kvinne var blitt gravid etter sterilisering. Det som skjer da er at eggene lager seg en ny vei fra eggstokk til livmor, kroppen reparerer altså seg selv. Så selv om sjansen er liten, kan det jo skje..

Anonym poster: 560a46b6cb0d5d874af4d7cb0f0d6b66

Skrevet

Okei, jeg blir ikke lett gravid. Hvilket år steriliserte hun seg? Jeg skal på jobb nå straks og har ikke test liggende.

H

Skrevet

Det vet jeg ikke. Det er noen år siden. Barnet som hun fikk etter sterilisering er nå 8 år tror jeg... Jeg vet ikke hvilket år hun steriliserte seg..

Anonym poster: b7ef70c02893171f6a3fb3a03f9bfe0e

Skrevet

Jeg har enda ikke fått mensen, men det er nå helt stille der inne, så da kommer den sikkert i natt. Får jeg håpe.

H

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...