Anonym bruker Skrevet 12. november 2012 #1 Skrevet 12. november 2012 Flere som fant ut etter å ha fått to tette, at det faktisk var som sagnet sier "en er som en, og to er som ti" ? Det er ivertfall helt sant her, jeg sliter litt for tia.. Selv om vi er to, så all ære til alenemammaer som har flere småbarn.. Men grunnen er vel fordi den største har hatt virkelige soveproblemer i de sisste 1,5 mnd. Og nå når det begynner å gi seg litt, så begynner minstemann å må være i armene konstant og har separasjonsangst uten like helt plutselig etter h*n ble syk (er frisk nå).. Og det er kjempevanskelig å legge h*n også nå.. Vi har kun 2 rom der vi bor, og de ligger på samme rom, så de vekker hverandre opp. Har desverre ikke mulighet for å ta opp lån tydeligvis siden jeg går skole.. sukk.. Er bare så utrolig sliten og lei nå.. beklager at jeg syter, vet det er ande som har det værre akkurat nå men.. Måtte få det litt ut en plass... Anonym poster: c7b20095ce62af7634333491cc0d72ae
<3 2G <3 Skrevet 12. november 2012 #2 Skrevet 12. november 2012 Har dere vurdert å sove på stuen en stund så ungene får ett rom hver, til de finner roen og kan sove sammen igjen? Vi sov på stuen i mange år da jr sov best alene. Har nå endelig stor nok leilighet med egne rom Tok bare 5år
Anonym bruker Skrevet 12. november 2012 #3 Skrevet 12. november 2012 Ja. Nr en var en engel som sov rundt fra fødsel og aldri gråt. Så når nr 2 kom bestemte jeg meg for å ha begge hjemme, har ikke ord for hvor mye jeg angrer, blir barnehage til høsten. Eldste begynte plutselig å våkne mange ganger om natten å hyle hysterisk, og minste har alltid blitt krevende. Bf har fått ny jobb, så han er borte to uker av gangen. Så jeg føler med deg. Sliiiiiten Anonym poster: 8e629f933cec5abbf7653f7ff34ab900
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå