Gå til innhold

Åndenes makt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Humbug eller ikke?

Jeg er så i tvil, jeg. Noen ganger tenker jeg at de sier så selvfølgelige ting, mens andre ganger er det så utrolig trefffsikkert. Spesielt hun svenske Lena Ranehag. Og så har hun så veldig sepsielle øyne.

Anonym poster: 4c37803d4e9fccd6e64a0c6441f40703

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke humbug.Men noen av de er flinkere en de andre og den synes jeg kompenserer mer å sjonglere med ordene slik at det ikke skal være så tydelig når og om dem bommer. Lena Ranehag er absolutt den flinkeste av dem. :) 

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Det er ikke humbug nei. Har en kompis som har vært med i programmet (en av de synske), og tvnorge trikser ikke med noe. De får ikke noe manus, de plusser heller ikke på noe når det kommer til historiene. Og det stemmer at de ikke vet hva hus de skal til, de får ikke lese noe om situasjonen på forhånd.

Skrevet

Det er ikke humbug nei. Har en kompis som har vært med i programmet (en av de synske), og tvnorge trikser ikke med noe. De får ikke noe manus, de plusser heller ikke på noe når det kommer til historiene. Og det stemmer at de ikke vet hva hus de skal til, de får ikke lese noe om situasjonen på forhånd.

Han fra sunnmøre? (eneste mannen jeg husker har vært med i åndenes makt som synsk) :)

Anonym poster: f9c9fa3b7e305972d9df6f3b34a55d2d

Skrevet

Eller han fyren som jobbet på spa eller noe i den gata?

Anonym poster: 4c37803d4e9fccd6e64a0c6441f40703

Skrevet

Digger åndenes makt! Men blir litt flau av den tromma til Lilli Bendris da.. *rødmer*

Skrevet

Lilje Sille, hehehe, jeg kan skjønne hva du mener fordi slik var jeg å før, før jeg var med på en trommehealing engang.

Først tenkte jeg at det var fryktelig kleint og jeg som egnentlig ikke er så glad i trommer i hele tatt tenkte at dette må bli fælt,men ga det en sjanse pga ei god veninne.

Først syntes jeg det var skrekkelig å ligge der å prøve å slappe av til trommen MEN SÅ!! skjedde noe rart. Jeg ble helt varm i hele kroppen og ble fylt med noe så mektig at jeg ikke kan forklare det. Plutselig ble trommingen helt magisk og jeg ønsket det aldri skulle ta slutt.

Det er faktisk noe av det mektigste jeg opplevd, og håper jeg får mulighten å oppleve det igjenn engang.

Nå elsker jeg sjamantromming. :) 

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Han fra sunnmøre? (eneste mannen jeg husker har vært med i åndenes makt som synsk) :)

Jepp

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Jepp

Må forresten påpeke at tvnorge klipper og limer som de selv ønsker så det er jo mye info som de ikke tar med og. Spesielt når det påvirker familien som bor i huset, eller slekt til den avdøde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...