Gå til innhold

Blir lei meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

over hvordan min såkalte samboer kan behandle meg..

Vi alle sto opp nå på morgenen, og minstebarnet skulle i barnehagen. Har nettopp vært syk med influensa, og er rimelig sliten etter den(Gravid, så tok ekstra på).

Samboer ville ikke kjøre henne i barnehagen(Han drar selv på jobb i den tiden) da han mener at hun skal være hjemme. Driter vel egentlig i at jeg er sliten og mener at jeg ikke bryr meg om henne da jeg vil ha henne i barnehagen. Hun ville selv i barnehagen og.

Greit sier jeg, og kler på henne for å kjøre selv. Da fyrer han seg opp, blir sint og river av henne luen, og spør om jeg har tenkt å sende henne i barnehagen med ustelt hår. Ber han om å ordne håret selv, hvis han synes det var fælt(det var ikke fælt). Han brånekter og blir frekk, og kaller meg både det ene og det andre før han tar bilnøkkelen og drar. Siste han sier er: "du får faen meg ta henne selv i barnehagen men du får ikke bilen". Det vil si at jeg må ut på en laaang gåtur i sterk kuling og såpeglatte veier! Selv om han vet at jeg er kjempe plaget med bekkenet..

Måtte bare få det ut en plass.. Han er så altfor ofte på dette viset. Setter seg selv først, så venner, så ungen og så meg... Og her sitter jeg og godtar all driten. Men føler meg så "hjelpesløs" for det er alltid min feil og mitt problem uavhengig hva det er snakk om...

Anonym poster: f04a106d53144c9011f8ec069b50e221

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger du ham, da? Ungen din trenger i hvert fall ikke denslags.

Skrevet

Tror du ikke ungen din blir redd av oppførselen hans?

Anonym poster: 3268bccf6473b0fd13215ffb1db4ec4e

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet (endret)

Øøøh....for en oppførsel! Ser han ikke i ettertid heller hvor urimelig han er? Og dere begge burde virkelig tenke dere om neste gang dere «løser problemer» foran datteren deres, ser for meg stakkars ungen som står mellom dere og får lua revet av seg. Stakkars jente.

Endret av UndrendeUllteppe
Skrevet

Forstår veldig godt at du blir lei deg når han behandler deg slik!!! Man blir sårbar når man er gravid og sliten, og det er kanskje vanskelig å ta valg med de konsekvenser det innebærer nå... Men kanskje du hadde hatt det bedre uten denne mannen? Ingen andre enn deg kan ta avgjørelsen! La tanken modnes! Når han oppfører seg som en dritt... tenk tanken... vil jeg dette? Har barna godt av dette? Hvilken rett har han til å snakke til meg på denne måten? Jeg er mer verdt enn dette!!! Det er hardt å være alenemamma, men faktisk bedre enn å leve i et forhold hvor man ikke har det godt! Husk, bare du kan ta avgjørelsen!Du er sterk! Du kan klare det! Jeg sender deg en varm klem, og ønsker deg lykke til...

Anonym poster: b270ba1edeb481f7d957a7c589be7fb9

Skrevet

Jeg er aller mest bekymret for at han gjorde slikt foran ungen, og hva det gjør med henne..

Skrevet

Uff, nå syns jeg skikkelig synd på deg! Dette var utrolig dårlig oppførsel. Jeg bekymrer meg også veldig for hva en slik oppførsel vil gjøre med psyken til jenta di. Og du vil jo til slutt miste troa på deg selv med en slik oppførsel! Nei, slik kan du ikke ha det! Sikkert enklere sagt enn gjort... Men hva med å bestille time til familierådgivning? Tror nok jeg ville gjort det. Og blir det ikke noe bedre, ville jeg nok dumpet ham.

Anonym poster: b3ac5aecfa6e80905bc7d482d1e76114

Anonym poster: b3ac5aecfa6e80905bc7d482d1e76114

Skrevet

Skjønner godt du blir lei deg. Fysj for en oppførsel!

Skrevet

å, nå fikk jeg virkelig vondt av deg. For en usympatis fyr, det gar bare ikke an å oppføre seg sånn!

Min mann hadde aldri i livet engang drømt om å oppføre seg på den måten, det hadde bare vært helt absurd.

Det betyr at typen din virkelig trenger å gå i seg selv og tenke over hvor utrolig lite forståelsefull og hvor hensynsløs den var både mot deg og barnet.

Tror kanskje familirådgiving kunne være noe, ja.

Anonym poster: cfb06ba20fc54a31b1a56cea06142d94

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet (endret)

Herregud, for et rasshøl!!

Jeg har vært i dine sko, og mitt eneste tips er: LØP! Løp før det går på helsa løs. Måten han behandler deg på (og foran datteren deres), det ødelegger både deg og jenta psykisk! Dere kan ikke ha det sånn!

Bestill time til familierådgivning på familievernkontoret. Og fungerer ikke dette, så gjør du terapitimen over til meklingstime.

Endret av Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Vil du virkelig at barna dine skal vokse og være redd for pappaen sin? De forstår mer enn du tror og dette er helt uakseptabelt!

Løp før det er for sent! Han er helt på jordet, ikke du! Jeg hadde reist, jeg - hent mini i barnehagen mens han er på jobb og stikk. Kanskje han kommer til fornuft når han ser hva han kan miste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...