Gjest Mrs. Careface Skrevet 12. november 2012 #1 Skrevet 12. november 2012 Er så LEI av å være forkjøla og gleder meg til første barnehageår er ferdig. Er jo mer syk enn ungen jeg Er skikkelig tett overalt nå og skikkelig svimmel. Vet ikke om jeg orker å gå til barnehagen med ungen, men vet ikke om jeg orker å ha henne hjemme heller
Gjest Leaf Skrevet 12. november 2012 #2 Skrevet 12. november 2012 Føler så med deg! Her er det 20min å gå til barnehagen, på speilglatt is og gravid! SÅ må vel ha henne hjemme, selv om det hadde vært godt å pleie egen kropp i noen stakkarslige timer
Gjest Mrs. Careface Skrevet 12. november 2012 #3 Skrevet 12. november 2012 20-25 minutter å gå her og. Får vel dra meg opp av sofaen, vekke henne og komme oss avgårde -.-
Gjest Leaf Skrevet 12. november 2012 #4 Skrevet 12. november 2012 Huff, ja, tenker det samme, men det regner så fælt og blåser så mye..
Gjest Mrs. Careface Skrevet 12. november 2012 #5 Skrevet 12. november 2012 Her er det heldigvis skyfri himmel Har funnet frem alt og gjort klar vogna nå så da gjenstår det bare å vekke syvsovern
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå