Studine mevik Skrevet 11. november 2012 #1 Skrevet 11. november 2012 Idag er jeg helt på tur og det holder å si bø, så begynner jeg og grine. Alt er galt idag uansett hvordan man vrir og vender på det og jeg vet at mensen er rett rundt hjørnet og da kommer paranoian inn: Hva om spiralen har detti ut i løpet av den siste måneden? Tenk om ikke mensen kommer denne måneden. og jeg sitter seriøst og vurderer å kjøpe en test i morgen. Det er samme regla hver måned. Når skal dette ta slutt. Vurderer å gå til legen og be han fjerne det som er å fjerne der inne, sånn at kanskje både hormoner og paranoian roer seg 1000hakk
Gjest Ziva Skrevet 11. november 2012 #2 Skrevet 11. november 2012 Høres ut som om du har hormonspiral. Hadde selv kobberspiral, for med hormonspiralen ble jeg gatas skrekk på to bein.
Studine mevik Skrevet 11. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2012 Hormonspiral ja. Jeg klarer ikke kontrollere matinntaket og jeg har noen dager hvor jeg er så frynsete at jeg nesten bare kan bli i senga og håpe ingen finner meg
Gjest Ziva Skrevet 11. november 2012 #4 Skrevet 11. november 2012 Masse sympati. Hva med å bytte spiral? Eller er du i sånn modus uansett?
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 12. november 2012 #5 Skrevet 12. november 2012 Tror jeg ville byttet til kobberspiral og tatt meg en tur til helsekosten for å få noe kosttilskudd som hjelper for mensen. Kan ikke være mye godt å ha det sånn... Har du forresten vært til legen og sjekket hormonbalansen din? Hvis ikke kan det kanskje være en ide?
Studine mevik Skrevet 12. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2012 Jeg skal forhåpentligvis til legen denne uka for å ta ny celleprøve og da kan jeg jo be dem sjekke hormonbalansen samtidig når jeg først er der. Har lurt på å ta den ut å få noe annet, men har ikke kommet så langt ennå. Er heldigvis mindre frynsete idag, selv med lite søvn i natt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå