Anonym bruker Skrevet 11. november 2012 #1 Skrevet 11. november 2012 Denne uken var jeg og min datter på 10 år på foreldresamtale. Da kom de frem at min datters beste venninne og mammaen hennes hadde snakket med læreren om at de syntes forholdet mellom de to venninnene var for intenst og at det var mest fra min datters side. Min datter kunne ikke helt skjønne hva hun mente med det, siden hun trodde det var et veldig gjennsidig vennskap.Min datter så veldig utilpass ut da læreren snakket om dette. Men de(min datter og læreren) hadde hatt en samtale om dette noen dager før, så min datter visste det kom til å bli snakket om. Jeg synes dette er litt vanskelig. De er sjelden sammen etter skoletid. Hvordan skal jeg da begrense hvor mye de leker sammen på skolen? Synes det blir feil å si til min datter at hun ikke skal leke med venninnen mer. Hun sier selv at de ikke er bestevenner lenger men at de er venner. Skal jeg la dem få styre dette selv?Vanskelig situasjon dette, og litt sårt for mammahjertet. Anonym poster: 358b509fb71bfac8157ff17ad4ba034a
Nikamo Skrevet 12. november 2012 #2 Skrevet 12. november 2012 Men hva sa læreren om dette da? Var h*n enig i at forholdet mellom jentene er for intenst? Og ensidig? Det er jo læreren som ser jentene på skolen, og burde jo komme med innspill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå