Anonym bruker Skrevet 11. november 2012 #1 Skrevet 11. november 2012 Hvor på kroppen sitter den? La merke til ordet på et annet forum.... Anonym poster: 19b2fc57c51ef61319e10f241b1134fa
Anonym bruker Skrevet 11. november 2012 #3 Skrevet 11. november 2012 Sliter litt med at kjede på sykkelen til guttungen hopper av av og til. Kan dette skyldes kjedeåpning? Altså for stor åpning på kjede? Anonym poster: a62c7402a21584aeecd7a4f89c9c41ef Anonym poster: a62c7402a21584aeecd7a4f89c9c41ef
Catlady Skrevet 11. november 2012 #4 Skrevet 11. november 2012 Har du virkelig så lite å gjøre hi at du må starte en ny tråd fordi noen hadde en skrivefeil ?
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 11. november 2012 #5 Skrevet 11. november 2012 Ikke såvidt jeg vet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå