Gå til innhold

Katten min har vært borte ei uke, er håpet ute? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett etter katten, men finner ham ingen steder, nå har jeg ikke sett ham på ei hel uke :( Er så sint på meg selv som ikke har sånn chip inni pelsen hans :/ Er katten min borte for alltid, eller er det håp?

Anonym poster: d7eb021d80c516a6ffb354c02f5faece

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han eller hu katt? Han kattene stikker oftere av vist de ikke er kastrert. Er det mye trafikk der du bor? Ville dyr som kan ta katter? Alt fra rev og osv. Er det flere i nabolaget som har mistet sine før?

Nei håpet trenger ikke å. Være ute. Har du ett bilde av katten din? Lag ett oppslag å heng på butikkene i nærheten. Der du spør om de har sett den og osv, også kontakte deg?

Skrevet

Katten vår var borte i elleve uker en gang! Var sikker på at håpet var ute. Vi satte opp lapper, og lette overalt. Vi var helt knust, både min datter og jeg, og var sikker på at han var borte for godt. Men plutselig en dag så var det noen som fant han, og de tok han med hjem til oss. Fantastisk:-) Han hadde nok gått seg bort, men heldigvis var det noen som kjente han igjen.

Vi har hatt flere katter som innimellom har tatt seg en uke på tur, men de har kommet hjem av sed selv. Så sett opp lapper, ta kontakt med veterinærer i området for å høre om de har fått inn noen, dyrebeskyttelsen etc. Håper du finner pusen!

Anonym poster: 6eb66ea2ae7d4454851a6c174ae9b58c

Skrevet

Aboslutt ikke. katten min var borte nesten 17 dager :)

Skrevet

Min hannkatt var bort ei uke i gangen titt og ofte han selv om han var kastrert, en gang var han borte i 11 dager!! da hang jeg opp lapper, men han kom tilbake han, som om ingen ting hadde skjedd omtrent :P Var mye skog og natur i nærheten da, så han likte vel bare å ta seg en langtur i ny og ne. Så det kan være håp enda vil jeg tro :)

Anonym poster: 7fe1920477aedda22f572d8343c8483d

Skrevet

Katten til venninna mi var borte i 3 uker.

Skrevet

Han er kastrert og har aldri vært borte så lenge før :(

HI

Anonym poster: d7eb021d80c516a6ffb354c02f5faece

Skrevet

Han er nok bare rundt omkring og oppdager verden.

Ei uke er ikke mye når det er snakk om hankatter:)

Skrevet

Skal sies at min hankatt også begynte med det plutselig.. så varte det en god lang periode med de ukene borte pluss de 11 dagene,..

Håper han kommer hjem igjen

Anonym poster: 7fe1920477aedda22f572d8343c8483d

Skrevet

Katta til kusina mi var borte i 8mnd!! Så det er håp ja;-)

Skrevet

Katten min var borte i tre uker i fjor (attpåtil i jula.. :( ). Plutselig en dag hørte jeg en hes katt som mjaua og skrapte på døra ute. Da var hun tilbake gitt! Håper er ikke ute!!

Skrevet

En katt jeg hadde kom tilbake etter 6 måneder. så 1 uke er nok ikke noe uvanlig. Katter kan også få perioder der de går seg en tur på vandring.

heng opp lapper. og sett inn bilde på dyrebar.no

Skrevet

Min småtjukke steriliserte hukatte forsvant i over en uke engang. Jeg var livredd og fryktet det verste, men så plutselig kom hun på døren som om ingenting hadde skjedd :)

Må sies at hun hadde fått en skade (Et overfladisk bitt som ble betent, dermed feber) og sikkert hadde gjemt seg i nærheten av huset. Men tror nesten det er en regel blant katter å forsvinne litt en gang i blant.

Håper Pus kommer til rette igjen :) Alt håp er ikke ute.

Anonym poster: 570774a3f8a1e8ef6f462f9a20cede95

Skrevet

Som de andre her sier - håpet er ikke ute!

Men legg inn bilde og beskrivelse/etterlysning på http://www.dyrebar.no Her har katter funnet tilbake til eieren sin etter svært, svært lang tid :) Lykke til!

Gjest Antarctica
Skrevet

Skaff dere kattedør med automatisk gjennkjennelse av chip'en, så slipper kattene å snike seg i ly på umulige plasser når de finner døra låst. (Og så slipper naboer, som meg, å finne "feriegjester" etter ei uke eller to, som har stelt det skikkelig til hjemme hos meg....)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...