Anonym bruker Skrevet 11. november 2012 #1 Skrevet 11. november 2012 Jeg trykker på svar, men skjer ingenting. Anonym poster: deeee492997a93833a6dec62516d7bf2
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 11. november 2012 #2 Skrevet 11. november 2012 Du må bruke stor editor. Ufattelig irriterende. Jeg får ikke sitert noen, heller.
Musemorbr / Skrevet 11. november 2012 #3 Skrevet 11. november 2012 Merkelig. Ingen problemer her. Men jeg er på mobilversjonen jeg da. Skriv et innlegg på ris og ros forumet . Gi flest mulig detaljer. Bruker du mobilversjonen eller pc, for eksempel. Har du prøvd andre nettlesere og sånn. Skriv når problemet oppsto. Om du har kunnet svare før, etter oppdatering av forumet. De finner sikkert ut av det.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 11. november 2012 #4 Skrevet 11. november 2012 Du må bruke stor editor. Ufattelig irriterende. Jeg får ikke sitert noen, heller. Har du forsøkt å bytte passord? Jeg hadde samme problemet, men fikk tips om å bytte passord. Og da fungerte alt som vanlig, bortsett fra at jeg fortsatt ikke får varsel når noen siterer meg.
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 11. november 2012 #5 Skrevet 11. november 2012 Kira: Jeg får alle varsler, men etter den hekkens oppdateringen funker "ingen ting" annet. Men på mobilversjonen funker alt som det skal! Jeg skal prøve å bytte passord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå