Lille Ollebolle Skrevet 11. november 2012 #1 Skrevet 11. november 2012 Jeg har to gutter på 6 og 8 år, og er nå gravid igjen. Jeg har hele tiden ønsket meg mer enn to barn og har endelig fått mannen min med på det, men til min overraskelse så tror jeg han husker bedre enn meg hvordan det faktisk er å være gravid, fødsel og tiden etter... :-p Jeg vet jo at jeg var kvalm og dårlig i de forrige svangerskapene også, men kan ikke huske at det føltes så dritt... Tror nok hjernen min har glorifisert eller fortrengt en ting å to ;-) Eller kan det faktisk være at tredje graviditet + en del år eldre siden sist og noen kilo overvekt (ca 5) kan gjøre at dette blir en litt tyngre situasjon enn det har vert tidligere?
Ikkesåallerværst Skrevet 11. november 2012 #2 Skrevet 11. november 2012 Mulig det. Men sist hadde du jo et ganske lite barn da du var gravid. Nå har du to skolegutter.
ariel78 Skrevet 13. november 2012 #3 Skrevet 13. november 2012 Akkurat samme hos oss, jeg kan virkelig ikke huske at jeg var så dårlig i de to første svangerskapene. 3 gang hadde jeg ingen energi og ble fort kvalm og dårlig. Mannen mener jeg har vært like dårlig alle gangene. Jeg tror det er mer slitsomt å gå gravid med store barn, de krever mer av kjøring, besøk, oppfølging på skole osv. Og ikke minst legger de seg senere så man får mindre tid til å hente seg inn igjen på kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå