Gå til innhold

Var på besøk istad..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og nå fikk jeg meld på facebook "hvorfor gjemte du ikke kniven?" Av en av de jeg besøkte... Jeg har spurt og gravd litt men får ingen svar om hvorfor eller hva hunmener...

Dette er en kniv som lå fremme som jeg ikke registrerte omtrent.

Jeg tenker det er et hint medtanke på selvskading...

Hva burde jeg gjøre??

Anonym poster: ad9a9dc4bf4acd45169dca20c6530f41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Jeg skjønner enda mindre enn deg. Hun skrev til DEG, på facebook, om hvorfor DU ikke gjemte kniven? Privat melding, eller slik at alle kunne se det? Var det ikke du som var på besøk hos henne da?

Anonym poster: 5e4c098f4d46b2b8685afaaf879b7169

Skrevet

Hun skrev til meg, ja. privat meld...Og lurte på hvorfor ikke JEG gjemte kniven... "Hvorfor gjemte du ikke kniven?:-("

Jeg var på besøk, men jeg burde ha gjemt en kniv som lå fremme hos de, ihvertfall det jeg kommer frem til medtanke på meldingen. Dette var en kniv som lå fremme da jeg kom.

Hi

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Du får be henne ta det med den/de det gjelder. Dette er da vitterlig ikke ditt ansvar.

Skrevet

Tja, er det et rop om hjelp, så ville jeg ha tatt ansvar.

Skrevet

Er det ei som har lyst å fortelle deg at hun skader seg selv, men har en litt merkelig måte å rope om hjelp på?

Skrevet

Skjønner egentlig svært lite.. er det hun som har problemer? Men hvorfor skulle du ha skjult kniven om du var på besøk hos dem?? Skjønner ingenting jeg :/

Anonym poster: 17e48c1ece51ccf84cd2d4abb2fa85e2

Skrevet

Det er det jeg og er usikker på, hvorfor jeg som gjest skulle gjemme kniven... Men får ikke noe videre svar om hva eller hvorfor... Om det er pga selvskading så kan jeg jo ikke lese tanker eller noe. Uansett jeg gjerne vil...

*gruble* fikk vondt inni meg etter meldingen...

Skrevet

Jeg er ikke HI, men forstår saken slik:

HI var på besøk hos noen, der det lå en kniv framme.

Nå etter besøket, så får HI melding fra en kvinne som bor der om "hvorfor gjemte du ikke kniven?"

HI sitter nå og lurer på om den synlige kniven kanskje var et rop om hjelp, og at kvinnen er i stand til å skade seg selv (evt. andre?) med den kniven som lå framme. Og lurer på hva hun skal foreta seg.

Forstår jeg det riktig da?

Jeg skjønner at du blir bekymret HI, men det er en vanskelig situasjon og umulig å vite hva du bør gjøre. Vi kjenner jo ingen av de involverte og vet ikke hva de evt sliter med.

Anonym poster: d2e0c4b1e3447f03e7902ddfe8021414

Skrevet

Jeg tror nok du skal sjekke dette ut. For meg så hørtes det ut som et rop om hjelp ja... Hvis jeg tenker at jeg skulle gi et rop om hjelp selv, så ville det vel vert noe lignende, selv om det er et litt rart rop.. (og selv om jeg ikke trenger hjelp)

Jeg ville ikke ha latt det ligge ivertfall!

Håper det ikke er tilfelle, men bedre å ha prøvd å gjort noe med det enn ikke tilfelle...

Det kan jo ikke være noe annet ? ivertfall ikke når det er med slikt lei seg fjes.....

Anonym poster: 3b94d4d01905ba8564bb2ff16d0a906f

Skrevet

Hadde jeg fått besøk, og folk hadde gjemt tingene mine så hadde jeg lurt på hvorfor i alle dager? Stjeling på gang? What? Men jeg hadde aldri spurt de hvorfor har du ikke gjemt det og det? Altså, besøket kan få lov til å legge kniver og.farlige redskaper bort, helt greit det. Men ikke om jeg hadde brydd meg om de lot. Være. Ikke deres ansvar.

Jeg tror også hun er ute etter oppmerksomhet.

Skrevet

Huff. Kan jeg bare få spørre deg om to ting:1. Vet du noe om denne personen skader seg selv?2. Kan du skrive alder på denne damen? Grunnen til at jeg spør, er at jeg også har en venninne som kunne ha skrevet akkurat det samme og gitt et slikt hint, og hun driver med selvskading. Skal vel godt gjøres at det er samme dama, men spør likevel.

Anonym poster: e8057d6d23a32a23b8f88e1386876d41

Anonym poster: e8057d6d23a32a23b8f88e1386876d41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...