Gå til innhold

Iphone og mail. Noen som kan hjelpe?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får åpnet mailen uten problemer, men det er kun den siste mottatte som vises i innboksen, og det er kun den siste sendte som vises i utboksen. Om jeg søker opp gamle mail, så kommer de opp, med de ligger altså ikke i innboksen. Ikke synlig i allefall. All mail kommer forresten opp som normalt på datamaskinen. Er det noen som kan hjelpe meg?? (Hotmail/Live)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vi er fler altså? Rart, mannen min sliter ikke med det..

Skrevet

Du må gå inn på innstillingene for eposten, på iPhone, og sette opp for hvor mange dager du ønsker å ha epost i innboksen.

Ønsker du å ha alle til du selv sletter så stiller du inn på det.

 

Anonym poster: 510081d0a9436695151aa1ab1c673411

Skrevet

Mener du hvor mange Mail som skal vises? For der står det på maks. Føler at jeg har sett gjennom innstillinger 100 ganger, men får det ikke til!!

Skrevet

Dytter litt jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...