Liljekonvall<3 Skrevet 11. november 2012 #1 Skrevet 11. november 2012 Jeg får åpnet mailen uten problemer, men det er kun den siste mottatte som vises i innboksen, og det er kun den siste sendte som vises i utboksen. Om jeg søker opp gamle mail, så kommer de opp, med de ligger altså ikke i innboksen. Ikke synlig i allefall. All mail kommer forresten opp som normalt på datamaskinen. Er det noen som kan hjelpe meg?? (Hotmail/Live)
Liljekonvall<3 Skrevet 11. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2012 Så vi er fler altså? Rart, mannen min sliter ikke med det..
Anonym bruker Skrevet 11. november 2012 #4 Skrevet 11. november 2012 Du må gå inn på innstillingene for eposten, på iPhone, og sette opp for hvor mange dager du ønsker å ha epost i innboksen. Ønsker du å ha alle til du selv sletter så stiller du inn på det. Anonym poster: 510081d0a9436695151aa1ab1c673411
Liljekonvall<3 Skrevet 11. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 11. november 2012 Mener du hvor mange Mail som skal vises? For der står det på maks. Føler at jeg har sett gjennom innstillinger 100 ganger, men får det ikke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå