Gå til innhold

Maxi Cosi Pebble vs. Cabriofix ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er forskjellen på de to?

Hva anbefaler du?

Anonym poster: c5ec07927884310207afd8e0f8422405

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pebble har bedre støtte til hodet, også har den seler som holder seg oppe av seg selv når babyen er tatt ut/skal settes i stolen. Jeg har ikke brukt noen av delene enda, men jeg kjøpte pebble på grunn av de oppdateringene.

Bare og google det så finner du sikkert svar fra andre også :)

Skrevet

Pebble har også flere sittestillinger. Greit når baby'n blir større. Jeg har Pebble med family fix base og er kjempefornøyd :-)

Skrevet

Tror forresten Pebble veier litt mer enn Cabriofix, men jeg synes det går helt fint :-)

Skrevet

Vet ikke hva forskjellen er, men vi har Pebble og familyfix base og jeg er også kjempefornøyd :)

Skrevet

Takk for flotte svar! Vil gjerne høre mer!

Men hva er familiy fix og fordelen med denne? Det er vel isofix på et vis?

HI

Anonym poster: c5ec07927884310207afd8e0f8422405

Skrevet

Familyfix er navnet på den basen vi har som festes i isofixen. Har ikke erfaring med andre typer baser, men er kjempefornøyd med denne. Kjempelett å ta setet ut og inn av bilen, basen lager en lyd så du vet at du har festet setet skikkelig, og lett å feste basen i isofixen i begge bilene vi har prøvd den.

Skrevet

Med base forhindrer man feilmontering. Kjempe lettvint å sette stolen ut og inn i bilen. Family fix kan man kun feste med isofix, men det finnes også en base man kan feste med bilens seler. Tror den heter easy fix :-)

Skrevet

Tror det beste er at du drar på barnas hus og får forklart og får en demonstrasjon der så er du garantert riktig svar og ikke bare oss som "tror" "kansje" osv :) Bilstol er ganske så viktig så jeg ville gjort det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...