Turtelduen Skrevet 11. november 2012 #1 Skrevet 11. november 2012 Når jeg leste det innlegget lengre ned kommer på at jeg må bare høre. Veldig ofte ser jeg henne snuse når jeg leverer og henter ungene i bhg. Er jeg bare helt rar som syns det er vemlig?
mamman til to gutter Skrevet 11. november 2012 #3 Skrevet 11. november 2012 At de ansatte i barnehagen snuser, syns jeg ikke jeg har noe med, men hvis de gjør det på jobb, sammen med mine barn, så syns jeg det er ufyselig og veldig unødvendig. Jeg vet at mange av de som snuser tror det ikke syns hvis de snuser en liten posjonssnus, men da tar de veldig feil. Selv om det tross alt ser bedre ut enn de svære greiene alle hadde tidligere...
Kortslutning Skrevet 11. november 2012 #4 Skrevet 11. november 2012 Jeg mener det virkelig bør være nulltoleranse for både snus og røyk. De ansatte skal være forbilder, likt som lærere, og da hører ikke slikt hjemme i barnehagen. Hva de gjør på fritiden bryr meg ikke, men liker ikke slikt i bhg. Ei i vår bhg røyker, har ikke sett henne røyke, men har kjent ved noen anledninger at det stinker røyk av henne når jeg leverer på morgenen. Fysj!!
Nissefisen Skrevet 11. november 2012 #5 Skrevet 11. november 2012 Om pedagogen må snuse så får han/hun gjøre det før jobb, i pausen sin og etter jobb. Ikke i arbeidstiden! Ikke sikkert styrer er klar over det.. Fysj!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå