Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 11. november 2012 #1 Skrevet 11. november 2012 Har ei tulle som er 4 mnd om ca tre uker, hun har siden hun kom spist hver andre time på dagtid og ca hver halvtime på nettene. På Tremnd kontrollen så fikk jeg beskjed om å gi mme i tillegg for å se om nettene ble bedre og det ble litt bedre en stund, annenhver til hver time spiste hun på nettene, men nå våkner hun oftere igjen... Hun vokser fint og er fornøyd men er sulten og tømmer meg helt. Og jeg har ikke mange kiloene igjen før jeg er tilbake der jeg var da jeg var ungdom. Hun har spist av meg ca 10 kilo mer enn jeg hadde da jeg ble gravid med henne. Helsesøster sa at vi skulle begynne med grøt når hun var 4 mnd... Hun er også overtidsbarn. Hvor farlig tror dere damer det ville vært å begynt å gi grøt når hun er ca 3,5 mnd? Vi vil så gjerne at hun skal få bli skikkelig mett snart....
Gjest SprøstektLøk Skrevet 11. november 2012 #2 Skrevet 11. november 2012 Med førstemann begynte vi rundt den tiden, og det gikk her fint. Men da var det type en skje første gang, så økte vi en skje hver dag
Anonym bruker Skrevet 11. november 2012 #3 Skrevet 11. november 2012 Vi begynte også å gi grøt rundt den tiden, men tok vel rundt 3 uker før vi var oppe i så mye at det erstattet et måltid med melk. Var aldri noe problem med det:-) Anonym poster: 983949d199d32b971d5bf28bbf8763e8 Anonym poster: 983949d199d32b971d5bf28bbf8763e8
Anonym bruker Skrevet 11. november 2012 #4 Skrevet 11. november 2012 Min yngste fikk velling rundt 3 mnd. Hadde en uke med tilvenning, fikk 2 ts velling på kvelden. Etter det økte jeg gradvis med velling på flaske - begynte med 30 ml og økte etterhvert som jeg så at han ikke fikk noen negative reaksjoner med mage vondt / hard mage. Lykke til! Anonym poster: ed9d9df6813c61bdbbafaf1f956968b3
Anonym bruker Skrevet 11. november 2012 #5 Skrevet 11. november 2012 Har ei tulle som er 4 mnd om ca tre uker, hun har siden hun kom spist hver andre time på dagtid og ca hver halvtime på nettene. På Tremnd kontrollen så fikk jeg beskjed om å gi mme i tillegg for å se om nettene ble bedre og det ble litt bedre en stund, annenhver til hver time spiste hun på nettene, men nå våkner hun oftere igjen... Hun vokser fint og er fornøyd men er sulten og tømmer meg helt. Og jeg har ikke mange kiloene igjen før jeg er tilbake der jeg var da jeg var ungdom. Hun har spist av meg ca 10 kilo mer enn jeg hadde da jeg ble gravid med henne. Helsesøster sa at vi skulle begynne med grøt når hun var 4 mnd... Hun er også overtidsbarn. Hvor farlig tror dere damer det ville vært å begynt å gi grøt når hun er ca 3,5 mnd? Vi vil så gjerne at hun skal få bli skikkelig mett snart.... Hva vi tror har ikke så mye å si. Vi kan ikke vite hvordan din baby vil tåle det å få mat så tidlig.Du får google hva som KAN skje om hun ikke tåler det. Og så får du ta ett selvstendig valg ut fra det. Anonym poster: 5e6b08ef6ae653a658bd0f096c20d639
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå