Gå til innhold

Silikonpupper....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er fullstendig latterlig oversized. Men i tilfeller der det er "nødvendig " helt ok. Hva ser du på som en ok grunn til å få silikonpupper ? Har du silikon ?

Anonym poster: 900504d3e4cc9c19f85e52a8c714d7d0

Videoannonse
Annonse
Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Det er helt ok så lenge du skal ha normale pupper (syns jeg). Men sånne schvææære daier blir jeg faktisk på grensen til kvalm av.

Har ikke, men skal nok ha om noen år :)

Skrevet

Tenker litt som deg, men kunne aldri hatt det selv. Er litt spesielt å ta på også :o Om jeg en gang får pupper som henger på knærne etter amming og greier, så tenker jeg at det er mer fornuftig å stramme dem opp litt i stedet for å stappe inn silikon.

Skrevet

Akuratt hva jeg tenker.. Jeg mener selvsagt det er helt greit i tilfeller med kreft ( om de kan da ) eller der jenta er flatbrysta og det går utover psyken osv. Men med måte da også. Og for guds skyld , ikke type pamela, kardashian, lulu, hendricks osv. Det er bare kvamlt. Hi

Skrevet

Bare et spm...når man strammer opp. Hva blir resultatet? Aldri sett. Lurer på om det blir masse løs hud eller hva ?

Skrevet

Jeg har nettopp fått, men er medisinke grunner. Ellers hadde jeg nok aldri tatt meg råd til å gjøre det. Veldig fornøyd da ;)

Bryr meg igrunn fint lite om hva folk gjør med puppene sine. Store/små.....så lenge de er fornøyd.

Anonym poster: c0ddea707e0f2b5e77f68572da2a0c6e

Skrevet

Jeg opererte meg når jeg var 25. Var totalt flatbrystet. Er nå 38 år og har aldri angret på at jeg gjorde det. Fra å ha et svært dårlig selvbilde så tenker jeg nå aldri på at jeg ikke er som alle andre damer. Det er ingen som tror at jeg har operert meg da jeg har valgt små pupper som passer min kropp. :)

Jeg er vel like lav som Linni Meister, men kunne aldri hatt slike som henne. Det er ikke akkurat størrelser som er proposjonert med hennes kropp. ;) Men jeg blir verken provosert eller kvalm. Jeg tenker at de nok kommer til å gå ned på størrelse når de blir litt eldre.

Anonym poster: 1ce512ca0992a9db72d41568d7af50c8

Skrevet

#7 - I tilfeller som ditt synes jeg det er fantastisk at de som desverre har det slik har denne muligheten. Men synes virkelig det burde bli begrensa til det og.

Du har jo absloutt en kjempegod grunn. Og det finnes ikke harry eller dumt på noe vis. Er veldig glad på dine vegne at du kunne gjøre dette. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...