Gå til innhold

Reisen til julestjernen..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så hva synes vi? Vi som har vokst opp med den gamle versjonen? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sett den enda, men har lovet søta at vi skal på torsdag.

 

Er det verdt bryet eller er den ikke noe å se?

Skrevet

Jeg likte den jeg. Var bare ikke slik man er vant med den :)

Skrevet

Jeg hater den som går i julen hvert bidige år, så jeg gleder meg veldig til å se den i alle fall :)

 

Anonym poster: b99c3bc684583ad931e6f0ec5b99561f

Skrevet

Den var fantastisk!! Elsket den:) Har ikke sett den gamle, eller har vel sett sånn litt av den hver jul, men ikke giddet sett ferdig. Likte den nye, og for en nydelig jente som spilte gulltopp:)

 

Anonym poster: 76c77c14444beb32fda68b80207b91d9

 

Anonym poster: 76c77c14444beb32fda68b80207b91d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...