Koala *g07* Skrevet 11. november 2012 #1 Skrevet 11. november 2012 Så hva synes vi? Vi som har vokst opp med den gamle versjonen?
Gjest Ziva Skrevet 11. november 2012 #2 Skrevet 11. november 2012 Har ikke sett den enda, men har lovet søta at vi skal på torsdag. Er det verdt bryet eller er den ikke noe å se?
Koala *g07* Skrevet 11. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2012 Jeg likte den jeg. Var bare ikke slik man er vant med den
Anonym bruker Skrevet 11. november 2012 #4 Skrevet 11. november 2012 Jeg hater den som går i julen hvert bidige år, så jeg gleder meg veldig til å se den i alle fall Anonym poster: b99c3bc684583ad931e6f0ec5b99561f
Anonym bruker Skrevet 11. november 2012 #5 Skrevet 11. november 2012 Den var fantastisk!! Elsket den:) Har ikke sett den gamle, eller har vel sett sånn litt av den hver jul, men ikke giddet sett ferdig. Likte den nye, og for en nydelig jente som spilte gulltopp:) Anonym poster: 76c77c14444beb32fda68b80207b91d9 Anonym poster: 76c77c14444beb32fda68b80207b91d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå