Gå til innhold

Er det noen her som har testet SENT positivt??


Wishes*

Anbefalte innlegg

På en graviditetstest selfølgelig...

Og som vet at det ikke var pga. forsinket eller sen eggløsning.

Isåfall HVOR sent da? Antall dager etter dpo eller ikm.

 

Jeg aaaner ikke når jeg hadde el, men hadde ikm ca 6 ish :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ei uke over tiden, ingen mens, kroppen "ROPER" gravid. Men bare negative tester.. jeg blir ikke klok på det,men så har jeg ikke testet før jeg har vært 6-7 uker de andre gangene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere som testet sent positivt? Fikk svaaake streker på Fredag og like svake streker i dag. Men de er virkelig så svake at jeg må legge godviljen til. Så jeg vet rett og slett ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg ut bilde for å få hjelp til å tyde testen? :) Har sett at det har vært litt problemer med å legge inn bilder, men last det opp på Tinypic og legg ut link her? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom til IKM dagen og testet, og fikk en så svak test på CB at jeg måtte virkelig legge godviljen til. Men var ikke overbevist. Dagen etter testet jeg med CB digital, som lyste IKKE GRAVID. Men mensen kom fortsatt ikke, jeg som egentlig et på klokka når det skal være sagt. To dager senere hadde jeg fortsatt ikke fått noen mens, så jeg dro på apoteket og kjøpte en test til. Den var svaaaaaaaakt positiv, men såpass at jeg trodde på den. Og nå sitter jeg her med tre uker igjen til termin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med førstemann testet jeg positivt 3-4 uker over IKM! Testet med jevne mellomrom, neimen var de negative... Tok til meg tanken at neivel, da er jeg vel ikke gravid men hvorfor kommer ikke mensen? Så skulle til å bestille time hos legen, og da tok jeg en siste for sikkerhets skyld. Jammen var jeg på tjukka ;)Brukte samme type tester hver gang, og tisset på morningen. Det som da skjedde når jeg var på ordinær UL var at jeg ble satt tilbake 3 uker, så det forklarte at jeg må ha hatt eggløsning ukesvis etter min beregning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah! Jaaa jeg også :-) Lover godt dette! Nei jeg har et crappy kamera på telefonen, så dere blir knapt å se kontrollstreken.

Jeg har til nå altså en postitv billigstrimmel, en A1 og en Doc Morris. Men både A1og DC måtte jeg demontere for å se streken tydeligere. Men som sagt er alle svaaakt positive. Noen som vet om disse testene er kjent for de såkalte skyggestrekene?

Og selfølgelig flere som testet sent positivt? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo kjempebra ut egentlig! Jeg hadde eggløsning den 27 oktober, men fremdeles bare negative tester her.. Heldigvis har jeg funnet ut at jeg har testet feil, så det er et bittebittebittelite håp i meg.. Tenker å teste meg nå når jeg må tisse igjen, selv om det er på kvelden og jeg bare er en dag over IKM.. Men om du hadde eggløsning den sjette er du jo bare 6 DPO, har aldri hørt om noen som har testet positivt før tidligst 9 DPO jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho hadde IKM 6, ikke eggløsning.

 

Jeg testet negativ uke 4+2, men positiv 5+2. Ikke særlig sent, men over forventet IKM (men ustabil syklus, men det gikk lang nok tid til at jeg stusset på hvor mensen var blitt av).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM 6 Nov ja. Men jeg har hatt blødninger også. Lurer derfor på om det er en SA kanskje. Håååper virkelig ikke det. I mine andre svangerskap har jeg testet positivt ca ved ikm.... tror jeg.

Huff, jeg er sikker på at man må være en dreven testoman for å se strekene mine. Dessuten tror jeg de ikke dukket opp før etter tidsfristen. Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååhh, sorry, på en eller annen måte leste jeg "dpo", ikke "Ikm" :P

 

Jeg tror jeg ville ha tatt en blodprøve, for å være ærlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener lenge etter ikm. Jeg har en app på telefonen hvor det står at hcg nivået skal begynne å bli så høyt ila. uke 5 av svangerskapet, at en vanlig g-test vil slå ut. Så da stemmer det kanskje da. Jeg er nemmelig i uke 5 akkurat i dag. (Hvis jeg er gravid da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg bare nekter å tro det! Har alle symptomene, men tror det bare er skyggestreker. Men skal det ikke godt gjøres å få skyggestreker på de siste fem testene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt skyggestrek en gang. Tok ny test (cb digital) ei uke etterpå som viste gravid. (Den "babyen" er over 3 år nå.. ;p)

Jeg tror du er gravid siden der en skyggestrek på 5 tester.. ;))

Men skjønner det er vanskelig å tro før man får en "skikkelig" positiv test..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært hos legen i dag. Og der var g-testen negativ! Legen mener at jeg ikke er gravid eller har hatt en sa. Men testen min fra i går er nå helt tydelig positiv. Trenger ikke lys for å se det engang. Og den er helt rosa slik den skal være. Men litt svakere enn kontrollstreken. Har målt hcg og får svar på fredag. Klarer ikke vente! Er det noen som har fått positiv hjemme, men negativ hos legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk negativ test hos legen forrige gang, men bare positive tester hjemme- hun er snart et år nå ;) Tror hjemmetestene er hakket mer følsomme enn de hos legen. Ta en ny om noen dager. Men lar du testene ligge LENGE før streken kommer frem? Eller leser du av innen fristen? Og hvordan blødninger hadde du? Blir spennende å se svar på hcg-prøvene da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle testene har kommet innen 10-20 min. Og på A1 skal de avleses innen 30 min. Den jeg tok i går (A1) var svak i går, men mye sterkere da jeg så på den i dag tidlig.

Blødningene var som en sparsom menstruasjon som varte i 2,5 dag. Friskt rødt blod, ingen koagler eller mørkt blod. Tror jeg tar den siste testen med på apoteket for å høre hva de synes. Og evt. kjøpe en ny. Klarer ikke vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...