Gå til innhold

Oops, jeg er gravid på TLC

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er veldig fasinerende :)

Noen som har opplevd det eller kjenner noen?

Anonym poster: cb2de2fdf4145202c6d523968dad493a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet om ei ja, mener da skjedde sånn at hun hadde fått vite at hun var gravid, og da trodde selv hun var ca 8 uker på vei.. Så får hun det hun tror er en urinveisinfeksjon og drar til legen. Viste seg da at hun var i fødsel .. Samboeren måtte ut og kjøpe inn alt de trengte mens hun var på sykehuset ;)

Skrevet

Ikke så ekstremt, alle disse skjønner jo ikke noe før de er i fødsel, men vet om en som var 5 måneder på vei før hun fant ut av det, og hun hadde faktisk tre barn fra før.

Har alltid hatt vondt for å tro på at noen kan gå gravid i 9 måneder uten å merke noe, men måten de forklarer det på i dette programmet gjør det jo mer troverdig da. Enklere å forstå det når de gjerne fortsetter med regelmessig mens, grav-tester slår ut negativt, de ikke blir så store osv. Men likevel... oi....

Skrevet

Er noe sånt jeg forestiller meg at det foregår :P

Anonym poster: cb2de2fdf4145202c6d523968dad493a

Skrevet

Vet om en som var gravid i syvende mnd med tvillinger uten å merke det. Gikk til fysio med vondt i ryggen, og han slo da alarm og sa "HER er det noe!" Alt gikk fint, og en strålende god mor ;)

Anonym poster: 95550080c1e869978bbf8ea172d8ca6e

Skrevet

Jeg vet om en som hadde "problemer med magen" en periode uten at hun eller legen skjønte hvorfor. Ikke før hun plutselig oppdaget at noe rørte seg der inne. Da ringte hun legen med beskjed om at hun hadde funnet ut årsaken til mageproblemene :) Er usikker på hvor langt hun var på vei da, men hun var nok langt unna ferdig med svangerskapet. Det var forresten andre gang hu var gravid.

Anonym poster: 92baaa967fd8a9f1aefe8b3539cf9836

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...