Gå til innhold

Det høres sikkert utrolig sprøtt ut men ....


<3 StørsteØnske <3

Anbefalte innlegg

Jeg har kost meg veldig med å kjøpe det første tøyet til babyen i helga:)

Kjøpte et nydelig beige/brunt "helseteppelignende" teppe fra Benneton, en sparkebukse og body:) å til slutt, en kjempe søt brun Teddy Bjørn med brun/beige genser :) jaaa.. Ble mye beige/brunt hører jeg, men blir nok mye blått/rosa når vi vet hva vi får:)

 

Har du kjøpt noe? Har trua på at det skal gå jeg, å gjør det ikke det, så gjør det det en annen gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Handla litt den dagen vi fikk satt inn egga....

Fikk en bærepose babytøy av ei venninne i går, og har handlet inn garn til Marius-vognteppe i går... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke turt å handle noe enda. Men jeg drømmer stadig om ting jeg vil ha, og hva jeg skal ja.

 

Har planer om å vente til etter jul. Mye salg og er da over i 2 trimester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en nydelig liten sovepose/ vognpose da jeg var i uke 5, hehe. Litt vel tidlig, men klarte ikke å dy meg, lette etter en sånn med førstemann og fant aldri, og plutselig nå hang den rett foran meg. Den megavarme voksiposen han hadde, som januarbaby, kan ikke brukes på lille julibabyen uansett, så da måååtte jeg bare ha denne... ;-)

 

Går det ikke denne gangen gjør det det senere ja, tenker jeg og :-)

 

Litt kjipt at jeg bør begrense shoppinga betraktelig, siden vi har omtrent alt fra før på loftet.. Men, men ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten og jeg kjøpte en nydelig ROSA kjole.

Har en følelse på jente og om det ikke blir det så har vi en fin gave til en av de vi vet venter jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å høre at det er flere som handler litt :) Skjønner jo at det er fryktelig tidlig, men det er så koselig..

Tenker allerede på hvordan barnerommet skal se ut og gleder meg til å innrede det på våren :)

Ellers har vi bestemt oss for vogn og andre store ting for lenge siden. Men må vel vente noen mnd med å kjøpe det da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...