anitra Skrevet 11. november 2012 #1 Skrevet 11. november 2012 har vært fast seer i mange år..lurer på om d er noen her inne som følger med på dansk tv3 og kan fortelle meg noe sladder?? de ligger jo et halvt år forann norsk.
Bananen Skrevet 13. november 2012 #3 Skrevet 13. november 2012 Har lest litt på nett, og nicole stjeler babyen til sami, sami blir sammen med rafe.. Etterhvert får sami vite at ej og nicoles barn egentlig er hennes , og ej går fra nicole . Så kidnapper hun barnet. Kate gifter seg med stefano !! hjalp det litt?? Hehe på
Anonym bruker Skrevet 13. november 2012 #4 Skrevet 13. november 2012 Wow! Har ikke sett serien på et år jeg. Skjønner virkelig ingenting nå. Hvor mange barn har egentlig Sami? 1. med lucas også fikk hun tvillinger med EJ sant? Anonym poster: 986761883617bbecfdb50c3b1140e832
Gjest Mrs. Careface Skrevet 13. november 2012 #5 Skrevet 13. november 2012 Sist jeg så på det der hadde de vel akkurat kommet fra sykehuset med tvillingene til Sami hvor Lucas var far til en og EJ til den andre? :PDet sykeste er jo at pappa, som er 61, så på den serien da han var 16-17 Haha
Bananen Skrevet 13. november 2012 #6 Skrevet 13. november 2012 Ja mill med lucas.. Så får hun tvillinger hvor ej er far til gutten (johhny ) og lucas er far til jenta som jeg ikke husker navn på akk nå.. Så blir hun gravid med ej igjen, samtidig som ej gjør nicole gravid. Men nicole mister barnet , og later som hun fortsatt er gravid for å beholde han .. Sami er i tittelbeskyttelse og ingen vet hun er gravid. Men når nicole leter etter ett barn å beholde"føde", oppdager hun sami og at hun er gravid gravid:-P i gode og onde dager på sitt beste !! Haha
Bananen Skrevet 13. november 2012 #8 Skrevet 13. november 2012 Tittelbeskyttelse = vitnebeskyttelse.. Møkkatlf !!!
anitra Skrevet 13. november 2012 Forfatter #9 Skrevet 13. november 2012 aaaa..spennende..hun har jo funnet en ung jente hun skal få babyen av no, men d blir vel noe tull der da hvor finner du slik info på nett??
Bananen Skrevet 13. november 2012 #10 Skrevet 13. november 2012 Fant engang en slags wikipedia for programmet, men det er mange år siden.. Har ikke funnet den igjen.. Også ligger det mye på youtube.. Bare å google så finner du nok det meste.. Har visst om alt med sami i ett år nå, og bare gått og ventet:-P fikk lyst til å google litt igjen nå ja.. Har også sett en del filmer på youtube der sami får igjen barnet osv, men mye jeg ikke skjønte og nye/bytta ut personer .. Så den wikipedia siden var best.. Irriterer meg at jeg ikke finner den igjen.. Men gjør jeg det skal jeg legge den ut her.. Så får du gjøre det samme:-P
Bananen Skrevet 13. november 2012 #11 Skrevet 13. november 2012 Hvis du trykker deg inn på karakterene dems på wikipedia står jo hele historien dems i serien der også mener jeg å huske:P
Gjest Mrs. Careface Skrevet 13. november 2012 #12 Skrevet 13. november 2012 Å oppdatere Wikipediasidene til karakterene i Gode og onde dager må være heltidsjobb
marsgutt 2013 Skrevet 13. november 2012 #13 Skrevet 13. november 2012 må begynne og se igjen nå. har vist skjedd litt på 2 år:P
Bananen Skrevet 13. november 2012 #15 Skrevet 13. november 2012 http://en.wikipedia.org/wiki/Chloe_Lane for eksempel.. alle karakterene ligger inne..
Bananen Skrevet 13. november 2012 #17 Skrevet 13. november 2012 Jeg å. Men skal du ha info om i gode og onde dager, må du enten det eller oversette sidene:-P
BareMas Skrevet 13. november 2012 #18 Skrevet 13. november 2012 Har lest litt på nett, og nicole stjeler babyen til sami, sami blir sammen med rafe.. Etterhvert får sami vite at ej og nicoles barn egentlig er hennes , og ej går fra nicole . Så kidnapper hun barnet. Kate gifter seg med stefano !! hjalp det litt?? Hehe på Hæ? Men Stefano var jo dau sist jeg så på jo?!
Bananen Skrevet 13. november 2012 #20 Skrevet 13. november 2012 Skulle akk til å si det, hvor mange ganger har han ikke vært død hittil :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå