Gå til innhold

Fornye ekteskapsløfter...teit eller romantisk ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å gjøre dette på nyttårsaften. Hva tenker dere om det ?

Anonym poster: 7f784ed8711b347e6828821f884aab0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes det er koslig jeg. hva andre tenker skal du ikke bry de om, hvis dere har lyst til og gjøre det så gjør dere det:)

Skrevet

Romantisk.Er da fint å putte litt romantikk inn i hverdagen. :) 

Skrevet

Synes det høres veldig koselig og Romantisk ut jeg :)

Skrevet

Noe sier meg at Sug Lut og tilhengere ikke har så mye romantikk i sitt liv....

Syntes det høres topp ut jeg! Det viktigste er jo hva dere syntes! Go for it :)

Anonym poster: 23300652cc9885b1907ca9982a87d4c9

Skrevet

Ekteskapsløftet er noe man gir en gang i sitt liv. Løftet gjelder resten av livet, derfor er det ikke noe man skal fornye. I så fall gir en fornying et inntrykk av at dere ikke har tatt løftet for det det er.

Skrevet

Takk for mange svar dere. Ser det er rimelig delte meninger her. Jeg tror nok vi kommer til å gjøre det da. :-). Hehe.

Anonym poster: fd900eb8aac9bb18c4a7d2cb539cdcfc

Skrevet

Teit. Og kleint.

Jeg hadde blitt satt ut om jeg fikk invitasjon til noe sånt i posten. Da blir det jo liksom ikke noe nyttårsfeiring på de inviterte. Jeg ville feire nyttår på nyttårsaften og ikke noen andre sitt bryllup nr 2. Gjør det nå i hvertfall på en annen dag! (Selvom jeg synes det er like teit uansett). Skal du forresten invitere folk til dette? Jeg føler det ville satt meg i en vanskelig posisjon, jeg vil nemlig feire nyttår, samtidig er det uhøflig å si nei.

La nyttår være nyttår og jul være jul. Ikke stjel en høytid. Og ja, jeg synes det er like teit å ha bryllup nr 1 på en høytidsdag. Og det er teit å fri på julaften/bursdag/nyttårsaften også.

Skrevet

siden du spør, teit.

Skrevet

Bi har tenkt på det, og mye har forandret seg siden vi giftet oss så vurderer det sterkt. Men, vi hadde gjort det i forbindelse med feks dåp. Hadde ikke invitert til bare det nei.

Skrevet

Vi hadde ikke tenkt å invitere noen faktisk. :-) bare oss selv. Hehe og et vennepar da. Men de skal fornye sine egne også. Så vi blir hverandres vitner. Gidder ikke å invitere alle og enhver for slikt noe. Hehe. Hi.

Anonym poster: fd900eb8aac9bb18c4a7d2cb539cdcfc

Gjest overlord
Skrevet

Det er så teit at jeg blir flau av tanken.

Bland iallefall ikke andre oppi elendigheten.

Skrevet

Umiddelbart synes jeg det er teit. Men om dere har hatt mange turbulente år, og har vært gift en god stund (iallefall over 20 år) synes jeg det er greit. Selv om det er veldig lite romantisk. Om dere har vært gift veldig kort (under ti år), blir det bare tull.

Selv har jeg sølvbryllup neste år, og det blir ihvertfall en fest! Uten at vi fornyer løftene våre, for de vi ga, de har vi holdt :)

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Teit, i allefall om man skal invitere folk til dette også eller utbasunere det for all verden. Men hva folk gjør i stillhet seg i mellom, er en annen sak.

Jeg visste ikke at løfter måtte fornyes heller, så det neste er kanskje å ha utløpsdato på bryllupsløftet...

Skrevet

Fjollete og usedvanlig teit.

"Ja, jeg lover FORTSATT å stå ved din side til døden skiller oss ad"...

Betydde ikke det første løftet noe da eller?

Jeg tenker at folk som må drive å fornye ekteskapsløftene sine ikke tar ekteskapet seriøst. Man FORNYER ikke et løfte, man holder det.

Kan vi ikke la amerikanerne beholde i hvert fall NOEN av de dustete skikkene sine selv?

Anonym poster: e3730c93c9f4bb64db44eff71d7dff69

Skrevet

Teit. Og kleint.

Jeg hadde blitt satt ut om jeg fikk invitasjon til noe sånt i posten. Da blir det jo liksom ikke noe nyttårsfeiring på de inviterte. Jeg ville feire nyttår på nyttårsaften og ikke noen andre sitt bryllup nr 2. Gjør det nå i hvertfall på en annen dag! (Selvom jeg synes det er like teit uansett). Skal du forresten invitere folk til dette? Jeg føler det ville satt meg i en vanskelig posisjon, jeg vil nemlig feire nyttår, samtidig er det uhøflig å si nei.

La nyttår være nyttår og jul være jul. Ikke stjel en høytid. Og ja, jeg synes det er like teit å ha bryllup nr 1 på en høytidsdag. Og det er teit å fri på julaften/bursdag/nyttårsaften også.

Hadde jeg og mannen min funnet på å fornye løftene vårres, er det ikke noe vi ville ha feiret med brask og bram, men kanskje bare oss selve eller nærmeste familje. Men jeg slår gjerne et slag for hverdags romantikken, og positive opplevelser med hjertet i fokus. Klissete javisst, men vi tåler da litt kliss ;)

Skrevet

Amerikansk. Og amerikanere er teiteste i verden.

Anonym poster: 5b40e56810141956190492bf0eac27c9

Saklig... Litt sånn "Alle muslimer er terrorister" bare enda teitere, siden det er snakk om et helt land, ikke en felles trosretning.

Anonym poster: f2ad647d50296b4e4e699a00e0c8df83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...