Gå til innhold

Planlegging av bryllup og mannen er virkelig engasjert, men....

Anbefalte innlegg

Skrevet

I hans øyne skal vi ha star wars bryllup. :P

Jeg er veldig glad for at han er skikkelig engasjert altså men skulle ønske hans ønsker var litt mer lik mine.

Jeg har sagt at jeg kan godt inngå et kompromis og at han kan få noe star wars greier til festen. Men ikke under vielsen.

Han ser for seg at Darth Vader skal følge meg opp kirkegulvet og at jeg skal gå opp til Star wars musikken.

Anonym poster: 7f9dafa4f73a96e5abe7ba570516a75b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I hans øyne skal vi ha star wars bryllup. tongue.png

Jeg er veldig glad for at han er skikkelig engasjert altså men skulle ønske hans ønsker var litt mer lik mine.

Jeg har sagt at jeg kan godt inngå et kompromis og at han kan få noe star wars greier til festen. Men ikke under vielsen.

Han ser for seg at Darth Vader skal følge meg opp kirkegulvet og at jeg skal gå opp til Star wars musikken.

Gud hjelpe meg så inderlig jeg håper du tuller!

Star Wars "greier" i mottagelsen? Jeg dauer av latter! Noe så latterlig :D

Anonym poster: cec0745decdf287ff83d2699041e41bc

Skrevet

Hahaha, så fantastisk! Det hadde jeg LETT sagt ja til. ;)

Skrevet

Skulle ønske jeg tulla, men han er seriøs.

Men tror han skjønner at han taper denne diskusjonen :P

Skrevet

hehe, så bra han er engasjert i det minste.

Hva om du går opp til musikken men velger hvordan følge skal være selv?

jeg har ikke sett star wars eller hørt musikken jeg da.

Var et program på tv der karene fikk bestemme alt og kvinnene måtte bare møte opp. Da var det også en der som var helt hekta på star wars.

Det er jo gøy og gjøre noe anderledes men bør kansje representere deg også ikke bare ham.

Skrevet

Er veldig fornøyd med at han er engasjert :)

Bare håper (vet) at det er min vilje/ønske som går gjennom om tradisjonelt bryllup :) Hvor jeg bærer hvit kjole til normal musikk.

Jeg har 2 fedre (biologisk og stefar), klarer ikke velge hvem som skal følge uten å såre den ene eller den andre så blir nok å gå alene opp tror jeg.

Vil jo at han skal få noen av sine ønsker, men vet fortsatt ikke hvordan jeg skal løse det.

Skrevet

Unnskyld meg, men jeg sitter her og ler så jeg griner!!!

Du kan jo si han får heller lage seg en fest med star wars opplegg, men akkurat bryllupsdagen ser du helst at det holdes til et litt lavere nivå. Eller at du inngår kompromiss :)

Skrevet

Er veldig fornøyd med at han er engasjert smile.png

Bare håper (vet) at det er min vilje/ønske som går gjennom om tradisjonelt bryllup smile.png Hvor jeg bærer hvit kjole til normal musikk.

Jeg har 2 fedre (biologisk og stefar), klarer ikke velge hvem som skal følge uten å såre den ene eller den andre så blir nok å gå alene opp tror jeg.

Vil jo at han skal få noen av sine ønsker, men vet fortsatt ikke hvordan jeg skal løse det.

Er ikke alle prester som godtar andre sanger en tradisjonelle heller da, så du kan jo håpe på det.

Du må ikke tenke på hvem av de som blir såret. det er din dag. Og du kan ha en på vær arm også :)

Skrevet

Jeg er sikkert alene om dette, men jeg synes bare det er søtt. Regner med du kjenner han som hardbarka star wars fan og at du ikke akkurat blir sjokkert over tanken siden du er villig til å inkludere det litt. Det kan helt sikkert la seg gjøre uten at det blir dumt og smakløst. Kan anbefale lyssverd med sopebobler i, så kan folk blåse bobler i stedet for å kaste ris. Det er mange små elementer som kan bety mye for han, uten å sabotere for dine ønsker. For eksempel kan du ha to kjoler. En til når festen tar av, og en til vielsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...