Anonym bruker Skrevet 11. november 2012 #1 Skrevet 11. november 2012 Hun er en fantastisk dame, bare så det er sagt, men hun er sunnmøring på sin hals ;)Da mannen min var liten pleide de å vaske fryseposene for å bruke dem om igjen, hehe..I dag da jeg skulle rydde opp etter frokosten hjemme hos henne, sa hun: kaffen (i kaffekolben), kan du helle over på termosen der. Hun rett og slett sparer ca en kopp kaffe til senere bruk (etter mange timer, hun skulle ut), i stedet for å skylle den ut i vasken! Jeg synes det er litt vittig Men hun skal ha for at hun ikke sløser da..! Anonym poster: ca38725ebae1d2685977d55c6184e223
Himmel og hav Skrevet 11. november 2012 #3 Skrevet 11. november 2012 Bestemoren til mannen min var hakket verre. Hun klemte først all kaffen ut av gruten og filteret (kan du tenke deg smaken på den kaffen?), før hun kastet gruten og hang filteret opp til tørk så hun kunne bruke det igjen
Anonym bruker Skrevet 11. november 2012 #4 Skrevet 11. november 2012 Jeg synes det er smart jeg da. Blir kvalm av å tenke på hvilke storforbrukere vi dessverre har blitt. Miljøet driter vi i, for vi er oppdratt i egoismens tidsånd. Min mor, som er en raus gammel dame bruker også de små brødposene om igjen. Hun finnes ikke gjerrig, men er miljøbevisst Anonym poster: 48e877d07e148a43061dc77baa0bca10
studVest Skrevet 11. november 2012 #5 Skrevet 11. november 2012 Hehe, søtt! Jeg bruker også brødposer om igjen så sant det ikke er hull i dem Men ellers har vi blitt ordentlige miljøsyndere etter at vi fikk barn :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå