Eli8 Skrevet 11. november 2012 #1 Skrevet 11. november 2012 Har gått videregående og deretter gått rett ut i arbeid. Vurderer å søke på sykepleier men tenker å ta opp et fag eller to for å ha bedre karakterer å søke med. Hvor finner man karakterene sine og hvordan søker jeg for å ta opp et fag? Er under 25. Håper noen kan svare meg
jippijegharfødt Skrevet 11. november 2012 #2 Skrevet 11. november 2012 Vet ikke hvordan man går frem for å ta opp fag, men ville sjekket på et av privatgymnasenes hjemmesider. Da mannen min skulle studere (ca 15 år etter at han gikk ut) tok han kontakt med skolen han gikk på og fikk kopi av vitnemålet sitt.
Dini Skrevet 11. november 2012 #3 Skrevet 11. november 2012 Ta opp fag (vgs) kan du gjøre som privatist. https://www.privatistweb.no/prweb/start.action?index=true Da må du vente til 15. januar med å søke. Må kjøpe bøker selv, og betale eksamensavgift. Karakterene dine har du på vitnemålet, men det har du ikke? Da må du kontakte den gamle vgs du tok avgangsåret på og høre med de om de kan sende deg karakterutskriften din/sende deg nytt vitnemål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå