Gå til innhold

Ettåring som kløner, biter, luger og slår.

Anbefalte innlegg

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Gutten min er fæl på det hjemme.

Han bare flirer når vi blur strenge og sier nei.

Vi pleier å sette han ned på gulvet å nekte å ha han på fanget når han har gjort sånt.

Da gråter han, men virker ikke som han ser sammenhengen i at han får straff for noe han har gjort.

I går måtte jeg på legevakten med roft på øyet etter at han klønte meg.

Han gjør vist ikke sånt i bhg er i hvertfall ingen bhg ansatte som har sett noe hvis jeg spør. Spør en gang i blant siden han holder sånn på hjemme.

Andre som har hatt samme problen hvordan løste dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det blir bare å være konsekvent, ta han i begge hendene og si NEI bestemt. Ikke skrik, ikke true, få øyekontakt og si NEI! Husker at jeg gjorde det med min datter og etter en stund skjønte hun det.

Og huske å klippe neglene hans! :)

Endret av HeleneBeate
Skrevet

Sånn er min 1 åring og :S

Du vet det er ille når foreldrene i åpen barnehage tar ungen sin vekk fra gutten min :S

Her har det ikke skjedd noe alvorlig enda men det skjærer i mammahjeret mitt når folk unngår sønnen min.

Tror ikke han gjør det for å være slem,men han er bare rett og slett til voldsom av seg,å skal oppi ansiktet på andre barn.

Håper du får noen gode råd her,for det kunne hvertfall jeg trenge kjenner jeg.

Anonym poster: 56f2a66949447dcc12912bad4a84a1f2

Gjest Filifjonka
Skrevet

En av mine gjorde slik,opp til to-tre års alder. Det gikk over da barnet kom snikende inn bak meg og bet med i låret uten at jeg hadde sett at det nærmet seg. Jeg vrælte noe voldsomt, det gjorde fryktelig vondt og jeg var helt uforberedt. Barnet skvatt så det begynte å hylgråte og gjorde aldri noe slikt igjen.

Skrevet

Så rådet er å vræle noe voldsomt til barnet ja :P

Anonym poster: 56f2a66949447dcc12912bad4a84a1f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...