Gå til innhold

Hvem av oss juli-mammaer venter vår første?


<3 StørsteØnske <3

Anbefalte innlegg

Jeg er for aller første gang gravid!:) det er så uvirkelig at det skal vokse en baby inni meg og at jeg neste sommer skal bli mamma!:) hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ja, det blir spennende for oss :) Synes hele greia er så spennende og merkelig. At noe som er så lite inne i kroppen nå, klarer å utgjøre slike store forandringer fysisk og psykisk på kroppen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Første her også! Er 8+6 og har ikke fortalt det til svigerforeldre eller venner enda. Bare sjefen og en venninne. Når og hvordan forteller dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først gang for meg også, 8+3 i dag, har fortalt det til våre nærmeste. Er 25 år og student, men ferdig til sommeren:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid for tredje gang men har aldri kommet så langt før som nå! :D Er 11+0 i dag.

Dette blir mitt første og samboeren min sitt andre :)

 

Bare 1 uke igjen før vi kan puste litt lettere ut :D Jeg gleder meg!

 

Er 25 år, går påbygg på vgs og skal prøve å gjennomføre skoleåret med frisk mot :)

 

Det har vært helt fantastisk og jævlig å føle alle forandringene i denne graviditeten :P Men jeg sliter fortsatt litt med å ta det helt innover meg at vi skal faktisk få en julibaby neste år.. så håper det å få høre hjerteslagene og ikke bare se de når jeg er 12+4 vil hjelpe på med hodet mitt :D

 

Våre foreldre og søsken vet om det, men det er pga vi var nødt å ha hjelp i en tung periode. Men vi tenker å fortelle alle det, nå til jul når vi er passert uke 13, siden hvis vi mister enda en gang så vil det nok bli så tungt for oss at vi trenger støtte ifra alle de som er rundt oss.

Endret av Liljeduft
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun svigermor klarer virkelig ikke holde munn hun altså :) var på besøk hos vennefamilien til svigerforeldrene mine, vi var vel sånn 10 stykker. Veldig nære venner av familien til mannen min da. Men hun måtte jo altså brøle det ut. Det er vel sånn i arabisk kultur tenker jeg :) Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første gang for meg også, og med tvillinger gitt. Blir nok en stor mage her om noen uker. Begynner å få mage allerede, men men synes det er stas. Ingen som ser at jeg er gravid, men når man har to som vokser inni hver sin sekk..vel da er alt dobbelt opp. Så merker det godt.

 

Er 9+3 i dag og alt er veldig nytt og spennede. men gud så vi gleder oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammaijuli

Første gang for meg å! Er utrolig morro og spennende dette :) Jeg er 28 og gift med mannen i mitt liv <3 Gleder meg til å endelig kunne delta i barnesamtalene til venninnene mine :P Har følt meg ganske så utenfor når de har satt i gang med den skravlinga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...