Gjest Miryks Skrevet 13. november 2012 #26 Skrevet 13. november 2012 Haha... Hadde dørvakta spurt meg om legimitasjon så hadde jeg nok helt enkelt skratta rått og spurt ham om han visste hva han nettopp hadde sagt. Og hvis han fortsatt hadde sagt ordet feil, så hadde jeg nok tatt frem både moren og pedagogen i meg og spurt ham pent om han ikke kanskje burde vurdere både litt mer utdannelse og litt mer kunnskap før han spurte voksne folk om å vise LEGITIMASJON. ;-) Gammel som jeg er, så hadde jeg nok ikke fryktet at han hadde nektet meg inngang, det hadde han nok ikke turt. ;-) Med den holdningen der så kommer du ikke inn. Frekke bedrevitende personer er uønsket. Anonym poster: 691942e2544bb24e7deb29df02f0be24 Vet du hva annie #15: Dørvakta kunne bare prøvd seg! Hadde han nekta meg inngang fordi jeg ba ham lære seg normalt norsk språk, så hadde han nok angret på det. Ganske lenge, for tro du meg, hadde han nektet meg på det grunnlaget, så hadde jeg tatt saken helt til topps. Sjefen hans hadde nok også angret på at han i det hele tatt hadde ansatt denne personen. HVIS han var norsk, med etnisk norsk bakgrunn, vel og merke, med en annen etnisk bakgrunn og med bakgrunn i et helt annet språk - da kunne jeg nok glatt latt som jeg hørte det korrekte ordet. Man skiller mellom dem som har forutsetning for å kunne språket og dem som har dårligere forutsetning for det. Jeg kan love deg at denne sjefen hadde gitt blaffen i deg. Du er gjest, og mest sannsynligvis frekk, så om du hadde klaget på at han uttalte et ord feil så hadde du blitt ledd av å bedt om å komme tilbake på en bedre dag... Gjest mot annsatt = fail.. Anonym poster: dc8a168af88dc21a130a1411d7a6abc9 Åja, du er i denne tråden også og maser. En misfornøyd "gjest" som snakker negativt om et utsted er ikke bra. Så nei, om dette er et seriøst utested, så tar sjefen det seriøst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå