Gå til innhold

Nei å nei!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaga imårrest at fryseren stod på gløtt, glemte sjekke at ungene hadde lukka den ordentlig da de henta seg is igår. Men da jeg skulle se oppi, virka det som det eneste som var litt tint var brødene som lå øvers og nærmest åpningen. kjøttdeigen bak kjentes hard ut, og isbitene som lå under brødet var ikke smeltet i det hele tatt. Skal vel ikke være nødvendig å kaste noe da eller?

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Fryseren harjo holdt seg kald hele natta, bare ikke optimal kulde, så lengeden er godt lukket nå, så går det fint :)

Skrevet

Ville kanskje brukt dei neste vekene til å ete ut av fryseren, holdbarheta kan ha blitt forkorta.

 

Men viss maten ser bra ut, luktar bra og smakar bra, då er den nok bra..

Skrevet

Skal ta og tine opp kjøttdeigen som lå øverst imorgen for å se hvordan den er. Regner med at om den er bra, så er vel resten også ok. Ja får bare være flink og ta opp mat av fryseren de neste ukene, hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...