Vanilla83 Skrevet 11. november 2012 #1 Skrevet 11. november 2012 Oppdaga imårrest at fryseren stod på gløtt, glemte sjekke at ungene hadde lukka den ordentlig da de henta seg is igår. Men da jeg skulle se oppi, virka det som det eneste som var litt tint var brødene som lå øvers og nærmest åpningen. kjøttdeigen bak kjentes hard ut, og isbitene som lå under brødet var ikke smeltet i det hele tatt. Skal vel ikke være nødvendig å kaste noe da eller?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 11. november 2012 #2 Skrevet 11. november 2012 Fryseren harjo holdt seg kald hele natta, bare ikke optimal kulde, så lengeden er godt lukket nå, så går det fint
☆☆☆ Skrevet 11. november 2012 #3 Skrevet 11. november 2012 Ville kanskje brukt dei neste vekene til å ete ut av fryseren, holdbarheta kan ha blitt forkorta. Men viss maten ser bra ut, luktar bra og smakar bra, då er den nok bra..
Vanilla83 Skrevet 11. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2012 Skal ta og tine opp kjøttdeigen som lå øverst imorgen for å se hvordan den er. Regner med at om den er bra, så er vel resten også ok. Ja får bare være flink og ta opp mat av fryseren de neste ukene, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå