Gå til innhold

Hvit bagvogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter! Jeg har så lyst på en feminin, elegant og helst hvit barnevogn.

Besteveninnen min har akkurat kjøpt emmaljumga i hvit skin. Utelukket... Heldiggris :) vi kommer til å trille mye sammen, så jeg vil ikke ha lik vogn. Tips til vogn?

Anonym poster: 9875e196b4d5f1e0964adb34fbf1f37a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror teutonia har en hvit bagvogn... Den er mindre enn mondial til emmaljunga og litt nyanser. Ikke helt hvit.

Emmaljunga har jo flere modeller da. City får du i en slags hvit skinn og mondial. Hvertfall.

Skrevet

Jeg synes emmaljunga mondial white leatherette med det nye duo s understellet er nydelig..

Ellers vet jeg Teutonia elegance kommer i hvitt skinn. Har sett annonse for denne på finn.no(nye vogner)

Ellers kommer jeg ikke på flere som fåes i hvitt skinn i farten..finnes derimot mange vogner som kommer i en slags beige farge.

Anonym poster: 90153c3769ef8288eded78923d871c5f

Skrevet

Hvit Emmaljunga med jukseskinn er blodharry. Skal hun ha barnevognskilt på den også?

Tips - dropp hvit vogn. Det er både upraktisk og lyser ung harrymor.

Anonym poster: f64de7a02b8ffa7f77da383978e6a7f0

Skrevet

Hvit Emmaljunga med jukseskinn er blodharry. Skal hun ha barnevognskilt på den også?

Tips - dropp hvit vogn. Det er både upraktisk og lyser ung harrymor.

Anonym poster: f64de7a02b8ffa7f77da383978e6a7f0

Det var vel ikke det HI lurte på vel?

En har hver sin mening om hva en syns er fint. Men når HI spør om noe konkret så svarer en heller på det enn å komme med ufine personlig meninger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...