Gå til innhold

ut på tur får ikke sove

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en helgetur med søstra mi og er misunnelig hun sovner overalt og sover så tungt. Jeg våkner av alt til og med hennes tunge pust...det her skulle være en kosetur så vi begge skulle være uthvilt men er så sliten og trøtt....

Huff neste gang hvert sitt rom....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er jeg også, bare at det er sånn bestandig, ikke bare på tur. Våkner av alt :S

Sist jeg var på tur var sammen med sønnen min og mamma, og jeg våknet kl 03 - ikke pokker om jeg fikk sove igjen. Ikke får du slått på lys eller sett på tv heller, vil jo ikke vekke de andre... Til slutt fikk jeg den lure idèen å ta meg et bad. Tok med meg boka og hadde oppi masse bobler og kosa meg skikkelig :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Slik er jeg også, men så er det ikke bare når jeg er på tur, det er stortsett hele tiden.. I dag var jeg oppe klokka 4, våknet av under som trengte oppmerksomhet, de sovnet igjen etter 10-12 minutter begge to.. Og her sitter jeg..

Skrevet

Slik er jeg også, men så er det ikke bare når jeg er på tur, det er stortsett hele tiden.. I dag var jeg oppe klokka 4, våknet av under som trengte oppmerksomhet, de sovnet igjen etter 10-12 minutter begge to.. Og her sitter jeg..

Akkurat det samme skjedde meg i dag :) Ble vekket klokka 04 av eldstemann som ville sove sammen med oss. Etter 1 time ga jeg opp å prøve å sove og sto opp. Sånn går no dagan....:)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Akkurat det samme skjedde meg i dag :) Ble vekket klokka 04 av eldstemann som ville sove sammen med oss. Etter 1 time ga jeg opp å prøve å sove og sto opp. Sånn går no dagan.... :)

Sykt irriterende egentlig, ser ikke hva som kan være positivt med det å våkne på natta, og ikke klare å sove igjen.. Hva er gevinsten på det da lisom? Mørke ringer rundt øynene og gjesping resten av dagen :-p Oh, lækkert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...