stjertløvetann Skrevet 11. november 2012 #1 Skrevet 11. november 2012 er dessverre at cola og sjokolade IKKE er The Shit for å gå ned i vekt. Damn altså, hvorfor skal gleden ved inntak av kakaobasert nytelse ikke stå i forhold til gevinsten? Selvdisiplin er utvilsomt et fremmedord her i gården ja. Og forresten trodde jeg det var meningen å gå ned i vekt etter samlivsbrudd, ikke å legge på seg 5 kilo.. Jaja, mere å ta i og mere å være glad i for neste prins i køen
Papegøyeblomst Skrevet 11. november 2012 #2 Skrevet 11. november 2012 Ikke fortvil! Det er tider i livet der sjokolade er godt og viktig for sjelen. Nyt uten dårlig savittighet, ta heller tak når du er motivert og klar. Tro det eller ei, men Troika er kåret til en av de "sunneste" sjokoladene. Enjoy
Fire småtroll Skrevet 11. november 2012 #3 Skrevet 11. november 2012 Det er en tid for alt, og om ikke samlivsbrudd er god nok grunn til trøstespising er det ingenting som er det! Plutselig faller hverdagen på plass i ditt nye singel-liv, du får god rutine på måltidene og du trenger ikke lenger pøse på med raske karbohydrater og sjokolade for å føle du har hodet over vannet. Da går vekten av igjen. Gi deg selv litt tid til å være menneskelig, nyt sjokoladen din fordi akkurat nå trenger du den. Så tar du tak i kosthold og mosjon på nyåret engang..
Gjest sug lut Skrevet 11. november 2012 #4 Skrevet 11. november 2012 Og forresten trodde jeg det var meningen å gå ned i vekt etter samlivsbrudd, ikke å legge på seg 5 kilo.. Jaja, mere å ta i og mere å være glad i for neste prins i køen Skikkelig nedtur at det ikke er automatikk i sånt! Men altså, sjokkis er gledesfremmende, i det minste, så man må faktisk tenke på at neste prins i køen i det minste får ei glad kjerring. Dessuten er myke mager mye hyggeligere å ligge på for prinsen.
Studine mevik Skrevet 11. november 2012 #5 Skrevet 11. november 2012 Her ble godt og blandet pose redningen tidligere. Helt håpløs idag
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 12. november 2012 #6 Skrevet 12. november 2012 Her er Cola og godis blitt byttet ut til fordel for vann og Pepsi Max. Mannen prøvde å si at det ikke var særlig bra å drikke lettbrus (sto noe i avisene om det) og da kikket jeg bare på han med mord i blikket! Ikke faen om Pepsi Maxen også må vike på veien til en slankere hverdag!
lowe+spire Skrevet 12. november 2012 #7 Skrevet 12. november 2012 stort inntak av vestlandslefser i tide og utide (helst utide) funker også dårlig når en prøver å få bort svangerskapskiloene fant jeg ut. Kan IKKE skjønne hvorfor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå