Mon tro.. Skrevet 11. november 2012 #1 Skrevet 11. november 2012 Hei Fikk aldri gjort dette forrige gang, men har dere noen å anbefale)? Hvilken uke kan man begynne ca! Vil veldig gjerne begynne om en ukes tid. (Dvs uke 36).
1 jente og 2 gutter :)) Skrevet 11. november 2012 #2 Skrevet 11. november 2012 Vil anbefale mamastork (www.mamastork.no), der begynner di me modningsakupunktur fra ca uke 38 har selv gått der å alle 3 damene som jobber der er like koselige
Mon tro.. Skrevet 11. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2012 [quote name=1 jente og 2 gutter )' timestamp='1352639656' post='144720174] Vil anbefale mamastork (www.mamastork.no), der begynner di me modningsakupunktur fra ca uke 38 har selv gått der å alle 3 damene som jobber der er like koselige Aha ja, det er de som er i samme bygget som Sigrids ultra det? Takk!
Fomle84 Skrevet 11. november 2012 #5 Skrevet 11. november 2012 Jeg gikk også på mamastork sist, kjempe flinke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå