Anonym bruker Skrevet 10. november 2012 #1 Skrevet 10. november 2012 Jeg har det siste halvåret hatt ustabil mensen, vanligvis går det bare 3 uker imellom. Hva er normalt? Anonym poster: 4a2a4f1cd8240bf70e63be7d46b4c50d
Anonym bruker Skrevet 10. november 2012 #2 Skrevet 10. november 2012 "Normalt" er en syklus på 28-30 dager. Da jeg levde på "normal" mat var mensen fullstendig uforutsigbar - kunne være 4-7-9-3-5 uker mellom, aldri mulig å vite. Nå lever jeg lavkarbo og har syklus på 30-31 dager. Deilig å alltid vite! Anonym poster: 40557ca33a5ead14d69920ce183549e4
Anonym bruker Skrevet 10. november 2012 #3 Skrevet 10. november 2012 Jeg har ikke hatt mensen siden august 2006 Anonym poster: 1a6d039c9d0d67f7de6f04609e412623
Fire småtroll Skrevet 10. november 2012 #6 Skrevet 10. november 2012 Får mensen hver fjerde fredag, altså 28 dagers syklus.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2012 #7 Skrevet 10. november 2012 Får mensen hver fjerde fredag, altså 28 dagers syklus. Dette er visstnok sprøtt og unormalt ifølge folk her inne. Fant ut det tidligere i dag Anonym poster: 5d71118006892410f9f6b8376d98cb14
Fire småtroll Skrevet 11. november 2012 #8 Skrevet 11. november 2012 Jøss, trodde ikke det var sprøtt og unormalt med regelmessig syklus Har alltid vært veldig regelmessig jeg, forutsigbart og greit.
Tigerpote Skrevet 11. november 2012 #9 Skrevet 11. november 2012 Hvis det går 3 uker MELLOM hver gang så er du jo veldig stabil Dvs hvis du mener at du blør i en uke og har 3 uker uten blødning. Da er syklusen din på 28 dager, altså "helt etter boka".
Anonym bruker Skrevet 11. november 2012 #10 Skrevet 11. november 2012 http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/143989003-far-vanligvis-mens-den-7-hver-mnd/ Anonym poster: 5d71118006892410f9f6b8376d98cb14
Anonym bruker Skrevet 11. november 2012 #11 Skrevet 11. november 2012 Får mensen hver fjerde fredag, altså 28 dagers syklus. Dette er visstnok sprøtt og unormalt ifølge folk her inne. Fant ut det tidligere i dag Anonym poster: 5d71118006892410f9f6b8376d98cb14 Det var vel at mensen fulgte kalendermåneden som var sprøtt, det har aldri jeg hørt om heller. Siden det er forskjellig antall dager i månedene høres det jo helt usannsynlig ut at mensen skal komme på samme dato hver måned... At mensen kommer nøyaktig hver fjerde uke er derimot ganske normalt, men da kommer den jo ikke på samme dato. Anonym poster: ab7129dbbae728df2b7db74a160f8ce2
Anonym bruker Skrevet 11. november 2012 #12 Skrevet 11. november 2012 Får mensen hver fjerde fredag, altså 28 dagers syklus. Dette er visstnok sprøtt og unormalt ifølge folk her inne. Fant ut det tidligere i dag Anonym poster: 5d71118006892410f9f6b8376d98cb14 Det var vel at mensen fulgte kalendermåneden som var sprøtt, det har aldri jeg hørt om heller. Siden det er forskjellig antall dager i månedene høres det jo helt usannsynlig ut at mensen skal komme på samme dato hver måned... At mensen kommer nøyaktig hver fjerde uke er derimot ganske normalt, men da kommer den jo ikke på samme dato. Anonym poster: ab7129dbbae728df2b7db74a160f8ce2 Men jeg fikk jo beskjed om at det var sprøtt at jeg fikk mens nest siste mandag hver måned også Anonym poster: 5d71118006892410f9f6b8376d98cb14
Anonym bruker Skrevet 11. november 2012 #13 Skrevet 11. november 2012 Hver tredje uke dessverre. Tidligere hadde jeg fire ukers syklus, men det har endret seg etter siste fødsel. Anonym poster: 6efa267ef39481d2757f45449cefe343
Toocute Skrevet 11. november 2012 #14 Skrevet 11. november 2012 28 dagers syklus, får alltid på en EN ONSDAG for tiden, før jeg ble gravid var det tirsdagen. Og det syns jeg var fantastisk, alltid ferdig før helgen. Trodde det var ganske normalt. Så gleder meg virkelig til den herlige onsdagens snart........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå