Anonym bruker Skrevet 10. november 2012 #1 Skrevet 10. november 2012 Magen min er blitt så svær! Jeg ser ut som jeg er 7 mnd på vei, men er bare 5 mnd.. Skjønner det ikke. Jeg har en ganske smal figur, så det vises veldig godt hvor stor den er. Jeg var ikke så diger sist. Har hørt at man kan bli større med nr 2, men det får da være måte på Har vært på to ultralyder og ingen av dem viste en svær unge.. Flere som blir skikkelig store? Var på kafe med ei venninne i dag. Hun er bare en mnd mindre en meg på vei, og man kan så vidt se at hun er gravid. Urettferdig Anonym poster: 27e167d730c45b3c1bb6462fedc81c3e
Vårbarnet med to små Skrevet 10. november 2012 #2 Skrevet 10. november 2012 Jeg å. Jeg er førstegangs og det syns veeeeldig godt at jeg er gravid. Og jeg har hatt mage lenge.
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 10. november 2012 #3 Skrevet 10. november 2012 Magen min er blitt så svær! Jeg ser ut som jeg er 7 mnd på vei, men er bare 5 mnd.. Skjønner det ikke. Jeg har en ganske smal figur, så det vises veldig godt hvor stor den er. Jeg var ikke så diger sist. Har hørt at man kan bli større med nr 2, men det får da være måte på Har vært på to ultralyder og ingen av dem viste en svær unge.. Flere som blir skikkelig store? Var på kafe med ei venninne i dag. Hun er bare en mnd mindre en meg på vei, og man kan så vidt se at hun er gravid. Urettferdig Anonym poster: 27e167d730c45b3c1bb6462fedc81c3e Da jeg var to mnd på vei trodde folk jeg var på overtid Mager kommer i forskjellige størrelser, og ingen svangerskap er like. Så slapp bare av du!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2012 #4 Skrevet 10. november 2012 Så godt at det er fler enn meg. (sorry altså ) Og det som bare gjør det verre er alle kommentarene rundt meg om hvor svær jeg er! Kan ikke noe for det, og prøver å suge inn magen av og til, men til ingen nytte. Føler meg som ei ku.. *sukk* Anonym poster: 27e167d730c45b3c1bb6462fedc81c3e
Lille♥mitt Skrevet 10. november 2012 #5 Skrevet 10. november 2012 Jeg fikk også stor mage tidlig, fikk mange kommentarer da jeg var 5-6 mnd på vei "om jeg var sikker på at det bare var 1 inni der", men det roet seg på slutten og magen vokste ikke så veldig mye de siste månedene. Så da det nærmet seg termin fikk jeg faktisk kommentarer på at magen var ganske liten!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2012 #6 Skrevet 10. november 2012 Jeg var også kjempestor. Klarte ikke å nyte graviditeten som jeg hadde håpet på, nettopp fordi jeg følte meg som en feit ku. Ikke moro. Men så viste det seg at vesla i magen ikke var så vesla likevel. Ut kom ei på 54 cm og 4250 gram. Mitt råd er å prøve å kose seg med babymagen uansett hvor stor eller liten den er! Anonym poster: a2541d340ffd9654d58bd714831aa2d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå