Miamaria Skrevet 10. november 2012 #1 Skrevet 10. november 2012 Hei! Jenten min blir 5 år om noen uker. Hun har nettopp begynt å interessere seg i utkledning, og ønsker seg i den anledning noen nye kostymer. Noen tips til butikker med fine, ikke alt for dyre kostymer. Gjerne nettbutikker. Hun sier at hun ønsker seg prinsesse- utstyr og dyrekostymer. Ellers så er hun sikkert åpen for andre ting og. Tips?
Miamimom Skrevet 10. november 2012 #2 Skrevet 10. november 2012 Helt klart ebay :-) kjøpte akkurat supermannkostyme for 36 kroner!
Miamaria Skrevet 10. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2012 Har du link? Hadde vært gøy med supermannkostyme til gutten på 3. Finner ebay selv, men synes at det er vanskelig å finne det jeg er på jakt etter. Hva søker jeg? Hvordan fungerer det med frakt?
Fire småtroll Skrevet 10. november 2012 #4 Skrevet 10. november 2012 De har prinsessekjoler både i lekebutikken og f.eks H&M, vi har flere stykker fra begge steder og jentene mine på 4 og 5,5 år bruker de nærmest daglig. Men kvaliteten er dessverre dårlig, og de er dyre synes jeg, de rakner og revner både hist og her.. Nå bestemte jeg meg for å prøve noe nytt og har bestilt prinsesse-brudepikekjoler fra Ebay så får vi se hvordan kvaliteten er på dem, koster jo nesten ingenting (drøye 100 kr) og fri frakt. http://www.ebay.com/itm/NEW-Flower-Girl-Pageant-Wedding-Bridesmaid-Dress-Fuchsia-Hot-Pink-Size-3-8-B586-/300808750629?pt=US_Childrens_Clothing_Girls&var=600064423992&hash=item4609994625
Miamaria Skrevet 10. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2012 De har prinsessekjoler både i lekebutikken og f.eks H&M, vi har flere stykker fra begge steder og jentene mine på 4 og 5,5 år bruker de nærmest daglig. Men kvaliteten er dessverre dårlig, og de er dyre synes jeg, de rakner og revner både hist og her.. Nå bestemte jeg meg for å prøve noe nytt og har bestilt prinsesse-brudepikekjoler fra Ebay så får vi se hvordan kvaliteten er på dem, koster jo nesten ingenting (drøye 100 kr) og fri frakt. http://www.ebay.com/...=item4609994625 Det var i alle fall ett godt tips:) Ganske mulig at den også detter ned i postkassen her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå