Gå til innhold

Så var den magiske datoen her :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Termin i dag og er usedvanlig oppegående må jeg si til å sove så dårlig og med bekkenplager halve svangerskapet. Har ingen forhåpninger om baby de neste dagene (selv om jeg håper litt innerst inne), og tar hver dag som den kommer med masse aktiviteter med gutten vår, besøk og finpuss til jeg skal være borte 3-4 netter på sykehuset. Er selvfølgelig kjempespent på når det måtte skje, men er glad jeg ikke er møkkalei, det skal vel komme siden..:) Nå skal jeg rigge meg med Greys i sofaen, pepperkaker og sjokolade og hvile den hovne kroppen min hehe... Hvordan har dere andre det???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldig du som ikke har rukket å bli lei ennå! :)

Jeg har termin i morgen, og er drita lei.. Selvfølgelig kommer han når han kommer, men håper liksom litt ekstra på at natten nå skal bringe med seg litt smerte ;-)

Han ligger så langt nede i bekkenet når at det er vanskelig å gå, så alt vlir i litt ekstra slitsomt i disse dager.. I tillegg til null søvn ;)

Dagens syt, pjuuuh. Hehe

Lykke til! :)

Skrevet

Heldig du som ikke har rukket å bli lei ennå! :)

Jeg har termin i morgen, og er drita lei.. Selvfølgelig kommer han når han kommer, men håper liksom litt ekstra på at natten nå skal bringe med seg litt smerte ;-)

Han ligger så langt nede i bekkenet når at det er vanskelig å gå, så alt vlir i litt ekstra slitsomt i disse dager.. I tillegg til null søvn ;)

Dagens syt, pjuuuh. Hehe

Lykke til! :)

Heldig du er som har baby godt nedi bekkenet. Mitt er ikke de og det tror jeg bidrar til at jeg er ved termin nå den 11/11. Jeg har ikke gått over før, men at turneren der inne ikke bidrar er nok en stor del av den biten :P

Er lei, men nå er jeg innstilt på hvertfall en uke til...

Lykke til til alle termingjengere ;)

Skrevet

Tror bare jeg har innstilt meg på at jeg skal vente, siden det tross alt er normalt med fødsel alt ifra uke 37-42. Men håper selvsagt i løpet av uka som kommer, og ingen igangsetting hehe... Går jeg mer enn 4 dager over så blir jeg nok meget oppgitt skal dere se, nettopp fordi førstemann kom da. Magen har sunket, men tror mini har et stykke å vri seg nedover på enda. Lykke til alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...