Anonym bruker Skrevet 10. november 2012 #1 Skrevet 10. november 2012 hehe, på en skala fra en til ti, hvor jævlige er vi om vi kjøper trommesett til sønnen til et vennepar? Anonym poster: 3e89b2e97503de2eb785f6f333ef31b9
Anonym bruker Skrevet 10. november 2012 #2 Skrevet 10. november 2012 Det kommer an på 2 ting: - Har de gitt dere bråke-leker? - Har de stor søppelkasse? Er svaret ja på begge spørsmålene så KJØR PÅ ! Anonym poster: 2047a5317a9d081d4da0b9172b206226
Anonym bruker Skrevet 10. november 2012 #3 Skrevet 10. november 2012 Er det så ille da? Her har gutten slitt ut 2 trommesett og aldri plaget meg det.. Kjør på! Ser de på den gaven som noe negativt har de et problem. Anonym poster: 7325fc6ff2619634438f22dc4102a3c8
Anonym bruker Skrevet 10. november 2012 #4 Skrevet 10. november 2012 Det kommer an på 2 ting: - Har de gitt dere bråke-leker? - Har de stor søppelkasse? Er svaret ja på begge spørsmålene så KJØR PÅ ! Anonym poster: 2047a5317a9d081d4da0b9172b206226 Jepp. En føkkings TROMPET! hi Anonym poster: 3e89b2e97503de2eb785f6f333ef31b9
Gjest Antarctica Skrevet 10. november 2012 #5 Skrevet 10. november 2012 Hmmm. I utgangspunktet ville jeg ha svart at det er en nier. Men jeg er født og oppvokst med at brodern øvde slagverk i naborommet, så jeg syns egentlig det er ganske koselig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå