Gå til innhold

Legetime?


micka

Anbefalte innlegg

Hei, har dere vært på første legetime? Jeg er i dag 8+4 og har nettopp begynt i ny jobb 100% i barnehage. Føler ikke for å ta fri for en legetime så tidlig inn i ny jobb. Jeg kan vel vente til nærmere uke 12? Eller hva gjør dere? Håper å få komme til privat ul uken som kommer på kveldstid, så da får jeg jo sett om alt ser greit ut, da kan vel første legetime vente litt. Hva gjøres egentlig på denne timen? Er 4 år siden sist og husker ikke mye av det, og hvor lang tid settes av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde første legetime når jeg var 8+0, tror alt mellom 8-12 uke er normalt :) stort sett var det bare blodprøver, utfylling av helsekort for gravide, måling av blodtrykk osv.

 

Jeg skal på privat ul i uke 12, fikk beskjed om å ha med helsekortet, men sikkert ikke nødvendig alle steder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du jobber vel ikke berre faste tider? Få legetimen inn før arbeid eller etter. Kanskje du kan si du skal på p-pille kontroll noen gjør det og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men seneste "vakt" er kl 9 og bor en halvtime unna legekontoret, så vil ikke rekke d. Har ikke lyst å lyve for jeg må jo si det på jobb før eller siden..

Men jeg får vel ordne en time sent en dag når jeg er ferdig tidlig, da rekker jeg det vel akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det ordner seg:) di vil nok forstå når det kommer ut men forstår du ikke vil lyge, eg var ærlig om graviditeten med en gang for å slippe tunge arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja finner nok en tid jeg får det til:) vil vente med å fortelle det til jobb og alle andre til ultralyd i januar. håper vi klarer å holde oss så lenge. når tenker dere å fortelle det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har hatt ultralyd allerede å skal en gang til om litt over en uke da er eg 10 uker ca. Så blir vel uke 12 vi sier det til folk rundt oss. Nær familie å jobbene vet det pga prøverør:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...