Anonym bruker Skrevet 10. november 2012 #1 Skrevet 10. november 2012 Da jeg var mørkhåret fikk jeg ofte kommentarer om at jeg var så blek og så syk ut. Lysnet håret mitt veldig og fikk høre at jeg så mye friskere ut. Men jeg savner å ha brunt hår. Hvorfor kan ikke jeg ha en fin hud som trekker til seg farge og har fin glød? Er likblek, sliten, kvisete og med mørke ringer under øynene. Er jo i starten av 20-årene, så skulle jo ha vært på mitt beste hva gjelder utseendet Anonym poster: 156ebbfa33e11cf7a2be1e6958374f9b
Anonym bruker Skrevet 10. november 2012 #2 Skrevet 10. november 2012 Kanskje du bare har feil mørkfarge? Jeg blir ofte farget litt for mørkt og med alt for mye rødfarge i når jeg farger håret hos frisøren, men hvis jeg farger det litt lysere, men ikke veldig lyst, og uten rødfarge blir det mye finere. Kanskje det er noe sånn du også trenger for å kle mørkt hår? Anonym poster: 9071abfee4bcde99a89d14738309acf5
Anonym bruker Skrevet 10. november 2012 #3 Skrevet 10. november 2012 Det som kan hjelpe er å få litt farge, f. eks ta litt sol eller noe sånt. Og The Body Shop har en rens + fuktighetskrem (vitamin c tror jeg den heter) som skal gjøre at du får glød i huden. Det funket i allefall på meg. Er mye på markedet som skal hjelpe mot mørke ringer under øynene og. Men jeg skjønner hva du føler, jeg er i beg. av 20 årene jeg også, føler meg ikke "ung og sprudlende" akkurat, føler meg sliten. Litt poser under øynene og bleik, hehe. Men jeg bryr meg ikke så veldig. Har mellombrunt/rødlig hår. Det som også kan være en ide er å prøve litt forskjellige brunfarger. Anonym poster: f75ae6ad036b8c15cce746d60b2d50d5
Gjest I See You, Shakin That Ass.... Skrevet 10. november 2012 #4 Skrevet 10. november 2012 Da har nok enten brunfargen vært for mørk, eller vært helt feil nyanse til huden din. Tror ikke folk vet hvor utrolig mye det har å si for utseende å velge rett brunfarge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå